بازار خرید کشمش تیزابی عمده در گلستان

کشمش محصول خشک شده ی انگور است وبا توجه به خواص فراوان انگور، این میوه بهشتی،کشمش نیز سرشار از خاصیت می باشد. کشمش انواع مختلف دارد. از جمله : تیزابی، سایه خشک، آفتاب خشک، سبز قلمی، مویز و…. کشمش تیزابی یکی از بهترین انواع کشمش هاست. که دارای ظاهری بسیار زیبا و خوش رنگ می باشد. شما عزیزان برای تهیه این نوع کشمش می توانید با مراجعه به سایت های معتبر و یا بازار کشمش تیزابی عمده و خرید آن در شهرهای بزرگ و و یا مناطق شمالی کشور مخصوصا استان گلستان اقدام به تهیه و خرید آن نمایید.

بازار خرید کشمش تیزابی عمده در گلستان

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت کشمش تیزابی

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت کشمش تیزابی در گذشته کشمش را با آویزان کردن در زیرزمین ها خشک می کردند که پروسه خشک کردن آن بسیار طولانی و و باعث فاسد شدن دانه های انگور و پوک شدن آنها می‌شد. امروزه تولید کنندگان به دلیل تولید فراوان و فروش هرچه زودتر محصولات کشمش سعی بر تسریع روند خشک شدن دارند. از این رو با روشهایی مانند استفاده از تیزاب و مواد دیگر به زود خشک شدن دانه های انگور سرعت می بخشند. مراحل خشک کردن انگور کشمش تیزابی به این صورت است که ابتدا انگورها را شسته و به مدت خیلی کمی آنها را در تیزاب فرو برده و پس از آن آنها را آویزان کرده و به دور از نور خورشید خشک می کنند. تیزاب باعث ایجاد روزنه های بسیار ریزی بر روی سطح دانه های انگور شده و باعث تبخیر هرچه زودتر آب داخل آنها می شود و بدین ترتیب عمل خشک شدن زودتر اتفاق می افتد کشمش دارای مواد معدنی، انواع ویتامین ها، آنتی اکسیدان، فیبر، کلسیم، روی، منیزیم، روی فسفر و غیره می باشد در اینجا به برخی از خواص کشمش اشاره می کنیم:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • ضد سرطان
  • تقویت دستگاه گوارش و رفع سوء هاضمه
  • رفع کم خونی و فقر آهن
  • تقویت دستگاه تنفسی تقویت پوست مو و استخوان ها
  • احساس سیری طولانی مدت و کاهش دهنده وزن
  • تقویت قلب و عروق و کاهش کلسترول و قند خون

کشمش را در انواع مواد خوراکی می‌توان استفاده ننمود.مانند برخی از غذاها همچون عدس پپلو،انواع کوفته ها،شامی هه، سالاد هها،ددسره، ککیک،ششیرینی،بستنی و غیره البته بسیاری از مردم آن را به عنوان میان وعده و یا همراه با چای و انواع دمنوش ها میل می کنند. در بازار هم کشمی محفل های موجود است و هم کشمش بسته بندی که البته بهتر است که از کشمش های بسته بندی تیزابی استفاده نموده که اصول بهداشتی در بسته‌بندی کردن آنها کاملاً رعایت شده و همچنین عوامل تاثیر گذار در کیفیت مطلوب کشمش تیزابی نیز لحاظ شده ااست.

پخش گسترده کشمش تیزابی بسته بندی شده

پخش گسترده کشمش تیزابی بسته بندی شده امروزه با توسعه تکنولوژی، انواع محصولات کشاورزی و باغی هم به صورت فله ای و هم به صورت بسته بندی در اختیار عموم مردم حتی دورافتاده‌ترین نقاط کشور نیز قرار دارد. یکی از این محصولات کشمش می باشد که دارای بازار بزرگ پخش گسترده کشمش تیزابی بسته بندی در مناطق مختلف کشور می باشد.