تامین کنندگان کشمش پلویی صادراتی ۲۵ کیلویی

همواره ایران از تولید کنندگان اصلی کشمش در جهان به حساب می آید.معمولاً کشمشی که بدون هسته است را برای صادرات انتخاب می‌کنند از مرکز های تولید کشمش صادراتی در کشورمان می توان از قزوین، همدان ، کاشمر و خلیل آباد در استان خراسان نام برد .

کشمش پلویی صادراتی یکی از انواع کشمشی است که در کشورمان تولید می شود .تأمین کنندگان کشمش صادراتی که بهترین و مرغوبترین نوع کشمش را تأمین می کنند شیراز ، تاکستان ، کاشمر و … می باشند .

تامین کنندگان کشمش پلویی صادراتی 25 کیلویی

روش تهیه کشمش پلویی در مقابل آفتاب

روش تهیه کشمش پلویی در مقابل آفتاب

همواره کشمشی که در آفتاب خشک می شود را کشمش پلویی آفتابی می گویند. روش خشک کردن انگور در آفتاب به این صورت است که ما خوشه های انگور را به نخ گره زده و در آفتاب آویزان می کنیم و می گذاریم به مدت چند روز با توجه به نسبت آفتاب در آن منطقه حدودا ۱۵ تا ۲۰ روز انگور ها را در آفتاب بماند تا کاملا خشک شوند روش دیگر این است که خوشه های انگور را بر روی سینی که کف آن را پلاستیک پهن کرده‌ایم گذاشته و تا زمان خشک شدن می‌گذاریم در آفتاب بمانند، رنگ آنها که قهوه‌ای شد از آفتاب برمی‌داریم . باید توجه داشت قسمتی که انگورها را می گذاریم به دور از گرد و غبار و آلودگی باشد.

ولی باید توجه داشت گرچه که روش خشک کردن انگور در آفتاب مدت زمان کمی را می‌گیرد اما آفتاب مقدار زیادی از ویتامین های انگور را ازبین میبرد. ولی روش ساده برای تهیه کشمش در خانه همان روش آفتابی می باشد گرچه خشک شدن در آفتاب آنزیم های را در به وجود می آورد که کشمش بسیار شیرن و خوشمزه می شود .

مرجع خرید عمده کشمش پلویی صادراتی

مرجع خرید عمده کشمش پلویی صادراتی همواره نمایندگی های وجود دارند که از طریق سایت اینترنتی ثبت سفارش می کنند و به صورت عمده این محصول را به فروش می رسانند همچنین می توان به طور مستقیم از کشاورز کشمش را خریداری کرد که از این طریق واسطه حذف می شود و قیمت پایین تر می آید و خریدار سود بیشتری دریافت می کند .

ملایر به دلیل تولید کشمش زیاد به عنوان شهر کشمش از آن یاد می شود . بزرگترین تامین کنندگان کشمش برای صادر کردن شهرهای ملایر ، قوچان ، کاشمر و … می باشند . همچنین فروشگاه ها و نمایندگی های وجود دارند که کشمش صادراتی را در بازار تأمین می کنند و به بازار های خارج و داخل ارسال می کنند .

همچنین کشمش به صورت عمده در بسته بندی های متفاوت به صورت حضوری یا از طریق سایت های اینترنتی به فروش می رسند . همواره فروش انواع کشمش به صورت فله و بسته بندی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود‌ سالانه حجم زیادی کشمش به کشورهای دیگر صادر می‌شود که توانسته در اقتصاد کشور نقش بسزایی داشته باشد .