توزیع کلی کشمش تیزابی ملایر در بازار

باید متذکر شد که توزیع کلی کشمش تیزابی ملایر توسط کارخانه ها و شرکت های کشمش به صورت عمده و کلی بدون واسطه در اختیار مغازه داران یا مشتریان قرار می‌دهد.

توزیع کشمش تیزابی در بازار به صورت کارتونی و فله هم می باشد قیمت کشمش نسبت به نوع کشمش و کیفیت آنها و نحوه خشک کردن آن هاو رنگ کشمش ها متفاوت می باشد. بیشتر کشمش را می توان به صورت فله ای یا کارتون از مغازه دارانی که خشکبار فروشی دارند تهیه نمایید.

توزیع کلی کشمش تیزابی ملایر در بازار

انواع ویتامین های موجود در کشمش تیزابی

انواع ویتامین های موجود در کشمش تیزابی

از آنجا که می دانیم کشمش دارای خاصیت های فراوانی می باشد و همچنین سرشار از ویتامین ها و پروتئین ها است. کشمش میوه خشک شده انگور که به وسیله تیزاب و با حرارت نور خورشید به دست می آید و رنگ آن تقریباً سبز متمایل به زرد می باشد. از انواع کشمش می توان مویز، آفتابی، کشمش سبز، یا ممیز را نام برد.

طرز تهیه کشمش انگورها پس از رسیدن از تاک جدا شده در سبد ها چیده می شوند و در داخل تیزاب فرو می برند. پس از سه دقیقه آنها را در داخل تیزاب نگه داشته بعد انگور را بر روی سیم ها قرار می دهیم تا به خوبی خشک شود. پس از خشک شدن آنها را از چوب هایشان جدا می کنیم به این روش کشمش تیزابی به دست می آید.

ازخاصیت های کشمش می توان جلوگیری از پوکی استخوان برای تقویت حافظه و ضد سرطانی جلوگیری از آلزایمر سالمندان را نام برد. همچنین برای تقویت حافظه کودکان از این خشکبار استفاده کافی می شود و کاهش دهنده فشار خون بالا می باشد. یکی دیگر ازخواص آن برای جلوگیری از ریزش مو اگر افرادی هستیدکه استرس زیادی دارید می توانید از این کشمش استفاده کرد برای نور چشم هم بسیار مفید می باشد.

شایان ذکر است که افرادی که قند خونشان بالا است و دیابتی هستند نمی توانند از قند استفاده کنند می‌توانند کشمش را جایگزین قند کنند. کشمش را می توان با خشکبارهای دیگر مانند پسته گردو، بادام، مغز بادام زمینی و نخود مخلوط کرده و از آن به عنوان آجیل استفاده کرد .

عرضه بدون واسطه کشمش تیزابی ملایر

عرضه بدون واسطه کشمش تیزابی ملایر

عرضه کشمش تیزابی ارگانیک توسط فروشگاه های معتبر در سراسر کشور که دارنده کشمش با کیفیت و مرغوب هستند انجام می شود. آن هاکشمش خودرا از باغداران و کشاورزان به طور مستقیم و بدون واسطه خریداری می‌کنند.

کشمش خریداری شده پس از تمیز شدن از طریق دستگاههای مخصوص در این فروشگاه ها و کارگاه ها به دست کارکنان در کارتون ها قرار می گیرند کارتون ها را بسته بندی کرده و به مغازه ها ارائه داده می شود. از کشمش می توان به عنوان سوغاتی به شهرهای دیگر کشور برد.