تولیدکنندگان کشمش طلایی صادراتی در همدان

شهرستان ملایر در جنوب شرقی استان همدان قرار گرفته است. در این شهرستان انواع مرغوب کشمش به ویژه کشمش طلایی صادراتی تولید می شود. این شهرستان تاکستان های وسیع دارد و انواع کشمش های تولید شده در آن به کشورهای مختلف صادر می شود.

روند تولید کشمش طلایی همدان به این صورت است که انگورهای برداشت شده جهت گذراندن مراحل خشک کردن، به تیزاب آغشته می شود. تیزاب موجب می شود که فرآیند خشک شدن سریع تر صورت گیرد. اگر بعد از آویزان کردن انگورها ، آنها را طی مدت ۲۴ ساعت دود گوگرد بدهیم کشمش طلایی به دست خواهد آمد.

تولیدکنندگان کشمش طلایی صادراتی در همدان

انواع مواد معدنی موجود در کشمش طلایی

انواع مواد معدنی موجود در کشمش طلایی کشمش همان انگور خشک شده است بنابراین کشمش نیز همه خواص مفید انگور برای سلامتی را داراست‌.

غلظت ترکیبات فنلی کشمش بالاست و این موضوع نقش زیادی در پیشگیری و درمان سرطان دارد. نکته جالب توجه این است که کشمش طلایی که توسط بخار گوگرد خشک شده نسبت به کشمش سنتی مقدار بیشتری آنتی اکسیدان و ترکیبات فنلی دارد. چون گوگرد مانع از دست رفتن این ترکیبات می شود.

کشمش دارای انواع مواد معدنی به ویژه فسفر، آهن، پتاسیم، کلسیم و منیزیم است که به خصوص به رشد جسمی و ذهنی کودکان کمک میکند .

پتاسیم یکی از مواد کلیدی و مهم جهت عملکرد درست بافت ها و اندام های مختلف بدن است ، افرادی که مقدار زیادی پتاسیم از طریق رژیم غذایی دریافت می کنند کمتر از دیگران به سکته مغزی مبتلا می شوند.

همانطور که ذکر شد یکی از مواد معدنی موجود در کشمش آهن است، به همین دلیل به افرادی که کم خونی ناشی از فقر آهن دارند پیشمهاد می شود روزانه کشمش استفاده کنند‌‌.

کلسیم موجود در کشمش موجب بهبود سلامتی استخوان ها می گردد.

کشمش همچنین غنی از ویتامین B و D است.

این محصول به دلیل داشتن فیبر بالا ، در بهبود عملکرد دستگاه گوارش تاثیرگذار است.

کشمش با وجود چسبندگی و شیرین بودن ، نه تنها سبب پوسیدگی دندان ها نمی شود بلکه پوسیدگی ها را التیام می بخشد.

سفارش کشمش طلایی صادراتی در تناژ بالا

سفارش کشمش طلایی صادراتی در تناژ بالا نمایندگی های پخش و فروش و سایت های معتبر اینترنتی از جمله راه های سفارش کشمش صادراتی هستند.

در واقع یکی از بهترین گزینه ها برای سفارش محصول، فروشگاههای معتبر آنلاین هستند که افراد در هر زمان و مکان می توانند خرید کنند و سود خوبی به دست آورند.

برای استعلام قیمت روز انواع کشمش به ویژه کشمش طلایی، از طریق فروشگاه های معتبر آنلاین و سایت های خرید و فروش مطمئن، کارخانه هایی که محصول را بسته بندی می کنند و همینطور ، بازار خشکبار می توان اقدام کرد.

معمولا بسته بندی مخصوص کشمش برای صادرات، کارتن های ده کیلویی چند لایه است و به وسیله کارخانه هایی صورت می گیرد که محصول را پاک می کنند .