خرید انواع کشمش سبز صادراتی ملایر

امروزه در کشور ما و در تمامی نقاط استان ها و شهرستان ها برای آن دسته از افرادی که خواهان خرید انواع کشمش سبز صادراتی ملایر هستند روش های گوناگونی وجود دارد که این مجموعه برای شما راهی در نظر گرفته است که در آینده فروشندگان محصولات مشابه این مجموعه از روی آن تقلید خواهند کرد. کشمش سبز صادراتی ملایر بسیار شیرین و دانه دانه می باشد و از کیفیتی بسیار خوب و عالی همچنین در بسته بندی های کاملا شیک و بهداشتی موجود می باشد.

خرید انواع کشمش سبز صادراتی ملایر

تفاوت کشمش سبز با زرد

تفاوت کشمش سبز با زرد کشمش سبز با زرد تفاوت های زیاد و قابل چشم گیری دارد که تفاوت هر دوی آنها در نوع برداشت و تولید آن در مزارع کشاورزی می باشد کشمش سبز در هنگام تولید در باغات کشاورزی، کشاورزان اول انگور را سبز از دانه انگور جمع میکند و طی یک سری است کار های مخصوص با یک مایع مخصوص انگورها را شسته و سپس در خانه باغ هایی که مخصوص خشک کردن انگور هست.

به سیم ها آویزان می کنند و بعد از مدتی به وسیله باد و هوای سرد موجود در باغات انگور این انگور ها خشک میشوند و بعد از آن با روشهای هم جدید و هم سنتی این کشمش سبز ملایر را بسته بندی و تمیز میکند. و به فروش می رسانند. اما کشمش زرد نیز روش تولید آن کمی شبیه کشمش سبز می‌باشد با این تفاوت که انگورها را می‌گذارند تا خوب زرد بشود و آن را با مواد مخصوص شستشو و سیم ها آویزان می کنند.

و از اینجا به بعد تفاوت تولید این نوع محصول شروع می‌شود که باغداران در این روش از سنگ گوگرد برای دود دادن محصول انگور خود استفاده می‌کنند که بر روی خانه های خود پلاستیک میکشند تا دود حاصل از گوگل در داخل خانه باقی بماند بعد از ۲۴ ساعت پلاستیک ها را کنار می زنند و می گذارند تا به وسیله هوا خشک شود بعد از خشک شدن این محصول از رنگ کاملاً زرد و زیبا برخوردار می‌شود که مانند کشمش سبز از مزه‌ای کامل شیرین عالی برخوردار می باشد.

توزیع مستقیم کشمش سبز صادراتی

توزیع مستقیم کشمش سبز صادراتی در چندین سال گذشته در کشور ما این مجموعه با مشارکت بخش خصوصی اقدام به توزیع کشمش صادراتی به تمامی شهرستان ها و استان های کشور کرده اند همچنین با استفاده از روابط خارجی و قوانین بین الملل توانسته است این محصول را به صورت انبوه و زیاد به کشورهای زیادی از جمله پاکستان و کشورهای آسیای شرقی صادر کنند و توانسته اند کمکی در حد خود به اقتصاد کشور و اشتغال جوانان کنند. شما اکنون می توانید یک محصول را خریداری کنید که با اشتغال جوانان رابطه مستقیم و غیر مستقیم دارد.