خرید عمده کشمش تیزابی قوچان به قیمت تولید

خرید کشمش قوچان به دو صورت عمده و جزئی از طریق این مجموعه تخصصی انجام می گیرد. کشمش تیزابی قوچان یک محصول ایده آل صادراتی بوده و خریداران زبادی را به سوی خود جذب کرده است. کشمش تیزابی در زنجیره غذایی جز خشکبار فوق العاده محسوب شده و مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. برای آشنایی بیشتر با این مطلب و کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

خرید عمده کشمش تیزابی قوچان به قیمت تولید

علت سطح چرب کشمش تیزابی چیست؟

علت سطح چرب کشمش تیزابی چیست؟ امروزه برای سرعت بخشید به عمل خشک شدن انگور و کاهش ضایعات آن اقدام به تیزابی کردن آنها می کنند. تیزاب نوعی ماده چرب بوده و به همین دلیل باعث چرب شدن سطح کشمش می گردد و همین امر باعث جلوگیری از پوسیدگی و خواب شدن انگور و خاصیت ضد عفونی کننده دارد از بروز بیماری های عفونیتا حد بالایی پیشگیری می کند.

توجه داشته باشید شیمیایی بودن تیزاب دلیلی بر مضر بودن آن نیست زیرا از سه قسمت آب، پودر کربنات پتاسیم و روغن سبز تولید شده و همه این مواد بهداشتی هستند. کشمش تیزابی از خاصیت بالایی برخوردار است و به دلیل داشتن انرژی، فیبر، کربوهیدرات و پروتئین برای رشد کودکان و تقویت قوای عمومی بدن مفید است. همچنین دارای شاخص گلیسمی پایینی بوده و برای تنظیم سطح کلسترول خون مفید است، برخی دیگر از خواص آن عبارتند از:

  • منبع بسیار غنی از ویتامین C, فولات، ریبوفلاوین، ویتامین B6 پانتووتنیک اسید، پتاسیم، کلسیم، فسفر و آهن است و به سلامت سیستم ایمنی بدن کمک شایانی می کند.
  • دارای مقادیر زیادی فیبر نامحلول بوده و برای تقویت دستگاه گوارش مفید است و از یبوست و بواسیر پیشگیری می نمائید.
  • غنی از پتاسیم منیزیم بوده و برای درمان طبیعی اسیدیته بدن مفید است و همچنین به دلیل داشتن ویتامین E به سلامت پوست و رفع بیماری های پوستی همانند جوش، نقرس، کلیه و مشکلات کبدی کمک می کند.

قیمت ویژه کشمش تیزابی فله ای قوچان

قیمت ویژه کشمش تیزابی فله ای قوچان قیمت کشمش تیزابی چرب قوچان همانند دیگر محصولات در حال تغییر است و عوامل مختلفی از جمله نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا، شرایط اقتصادی بازار، نرخ ارز و دلار و نرخ بازدهی بازار و…. متغیر است. این محصول ارزش صادراتی بالایی دارد و به ارز آوری کشور کمک بالایی کرده است و حدود ۹۶% کشمش ایران را کشمش قوچان تشکیل می دهد.

بهترین نوع کشمش در ایران کشمش قوچان است. توجه داشته باشید کشمش تیزابی سومین کالای غیر نفتی صادراتی ایران است و در جهان رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. و توانسته سهم بیشتری از بازار صادرات کشمش تیزابی و دیگر انواع کشمش را خود اختصاص دهد. تقریبا هشتاد درصد از صادرات کشمش توسط ایران ، ترکیه ، آمریکا ، شیلی صورت می گیرد.