خرید کلی کشمش سبز بسته بندی ۱۰ کیلویی

مرکز خرید کشمش سبز بسته بندی اقدام به ارائه انواع بسیار متفاوتی از این محصول با کیفیت کرده است و آن را در کیفیت عالی و بسته بندی ۱۰ کیلویی ارائه می کند که در بین عمده فروشان از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است.

خرید کلی حجم مذکور از این کشمش در بسته بندی مذکور بسیار مناسب و استاندارد بوده و کسانی که قصد صادرات این محصول را دارند می توانند از آن بدون تغییر در نوع بسته بندی استفاده کنند همچنین نرخ ارائه این کشمش کمترین مقدار ممکن در نظر گرفته شده است.

خرید کلی کشمش سبز بسته بندی 10 کیلویی

مصرف کشمش سبز چه خاصیتی دارد؟

مصرف کشمش سبز چه خاصیتی دارد؟ یکی از انواع بسیار مقوی و مغذی میوه های خشک به طور قطع کشمش می باشد که نوع سبز آن به دلیل نوع فرآیند خشک کردن دارای مزیت های بسیار بیشتری نیز می باشد و به همین دلیل تمایل به مصرف و استفاده از آن بسیار بیشتر است م مصرف آن دارای خاصیت های بسیار زیادی است که برخی از آنها عبارتند از :

رفع کمبود آهن : این محصول دارای مقادیر بالایی عنصر آهن است و همین مساله باعث شده است که از آن بتوان برای درمان کم خونی استفاده کرد و مصرف آن به ویژه برای کودکان و زنان باردار بسیار مناسب باشد.

ممانعت از سرطان : در این محصول مقدار زیادی آنتی اکسیدان وجود دارد که می تواند در جلوگیری از توسعه و تکثیر سلول های سرطانی بسیار موثر باشد.

هضم بهتر مواد غذایی : دارای مقادیر بالایی فیبر است و همین مساله باعث می شود که بتواند نقش موثر در هضم و در نهایت جذب مواد مغذی انواع مختلف غذا داشته باشد.

درمان عفونت : ترکیبات پلی فنولی موجود در این محصول از ایجاد التهاب جلوگیری می کنند و به این ترتیب با داشتن خاصیت ضد باکتریایی مانع ایجاد عفوت می شوند.

آلو قرمز هم دارای خواص کشمش می باشد و همچنین از ویتامین سی بسیار زیادی برخوردار می باشد که برای رفع التهاب مفید است.

صادرات کشمش سبز بسته بندی در تناژ بالا

صادرات کشمش سبز بسته بندی در تناژ بالا صادرات کشمش سبز کیلویی به صورت بسته بندی شده در تناژ بالا می تواند برای کسانی که دارای خریداران ثابت در خارج کشور هستند بسیار مناسب باشد همچنین صادرکنندگان انواع میوه های خشک و خشکبار نیز می توانند از این فرصت استفاده کرده و به ابن ترتیب این محصول را با قیمت ارزان تر در داخل کشور تهیه کنند و صادرات آن را انجام دهند.

صادرات کشمش سبز مذکور در بسته بندی های صادراتی می تواند در بازار پسندی این محصول بسیار موثر باشد و باعث شود تا کشمش با قیمت مناسب تری نیز به فروش برسد و به این ترتیب ارز آوری مناسب تری را را برای کشور به ارمغان بیاورد و سود حاصل از آن نیز بیشتر باشد.

صادرات این محصول به بسیاری از کشورهای نزدیک مانند ترکیه و کشورهای حوزه خلیج فارس صورت می گیرد و حتی به کشورهایی مانند چین نیز صادر می گردد که این مساله باعث می شود فروش این محصول با ارزهای خارجی بیشتر باشد و سود بیشتری از تجارت این محصول نصیب صادر کننده شود.

آلو سانتریزه هم از محصولاتی است که می توان با تولید آن و صادرات به دیگر کشورها برای تاجران ما بسیار سودآور باشد.