شرکت صادرات کشمش خشک در کشور

کشمش یکی از فرآورده‌های انگور می باشد که در انواع مختلف انگور، تولید می شود و به خاطر داشتن خواص و فواید زیادی که این محصول دارد مشتریان زیاد و بازار فروش پر رونقی دارد. تولید انبوه کشمش خشک به روش های متفاوت باعث شده که شرکت ها و نمایندگی های معتبر فروش صادرات کشمش خشک در کشور خودمان به دیگر کشورهای مختلف انجام دهند که رونق و سود دهی خیلی خوبی را به خود اختصاص داده است.

شرکت صادرات کشمش خشک در کشور

روش تهیه کشمش خشک تازه

روش تهیه کشمش خشک تازه برای خشک کردن کشمش تازه روش های مختلفی وجود دارد که در این مطلب به بعضی از آن ها اشاره می کنیم :

برای تهیه کشمش خانگی به دو روش خشک کردن در آفتاب که به کشمش آفتابی معروف هستند و خشک کردن در سایه می توان اقدام کرد، کشمشی که در آفتاب خشک می شود با کیفیت و طعم خیلی خوبی هستند که رنگ آن ها سرخ و یا قهوه‌ای مانند می باشد از این نوع کشمش به عنوان کشمش پلویی هم استفاده می شود.

روش خشک کردن کشمش در سایه بیشتر برای انگور عسگری است که معمولا خوشه انگور رسیده و با کیفیت را از سقف سالن های سرپوشیده آویزان می کنند که طی مدت طولانی تری نسبت به دیگر روش های خشک کردن کشمش، خشک می شوند ولی از بارندگی و هر گونه کپک و آلودگی به دور هستند.

روش خشک کردن کشمش تیزابی که از تیزاب استفاده می شود کمترین زمان را نسبت به دیگر روش ها می برد و وقتی خشک می شوند دانه درشتی دارند و حالت براقی به خاطر استفاده از تیزاب دارند که دوز بالای استفاده از تیزاب برای کشمش عوارضی را هم برای سلامتی انسان به همراه دارد، شرکت کشمش خشک بیشترین تولید کشمش را از این روش تولید می کند. مویز هم نوعی از کشمش است که دانه های درشت انگور تهیه می‌شود. بهترین کشمش برای خشک شدن کشمش زردو بدون هسته است که رسیده باشد چون شیرینی طبیعی آن بالا بوده و کشمش آن هم شیرین است.

فروش انواع کشمش خشک

فروش انواع کشمش خشک فروش کشمش خشک در انواع مختلف آن به روش مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه گری و با حذف افزایش قیمت دلالان به طور عمده و با قیمت مناسب از مراکز اصلی تولید این محصول امکان پذیر است. خرید این محصول در درجه کیفیت عالی از روش مجازی و از طریق سایت اینترنتی ما هم امکان پذیر است که بعد از سفارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن می توانید آن را تحویل بگیرید.

تولید کشمش خشک به میزان انبوه در ایران باعث شده که علاوه بر تامین کردن نیاز داخلی کشور به کشورهای مختلف صادر شود.