صادرات انواع کشمش سرخ با کیفیت مناسب

کشمش انواع گوناگونی دارد که بستگی به نوع انگور و نحوه خشک کردن آن دارد صادرات و خرید و فروش انواع کشمش ها از جمله کشمش سرخ اعلا در ایران انجام می شود خرید این محصول نیز در بسته بندی های کارتنی کوچک و بزرگ انجام می شود .

خرید و فروش کشمش سرخ نیز به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود این محصول رامی توان به صورت اینترنتی از سایت های معتبر به صورت عمده و جزئی خریداری کرد .

صادرات انواع کشمش سرخ با کیفیت مناسب

خواص انواع کشمش سرخ

خواص انواع کشمش سرخ به خشک شده ی انگور به روش های مختلف کشمش می گویند کشمش میوه خشک مغذی است و مانند تمام خشکبارها در تمام طول سال وجود دارد از جمله کشمش سرخ می توان مویز را نام برد این کشمش در آفتاب و یا مثل دیگر کشمش ها در سایه و یا به صورت تیزابی درست می شود کشمش دارای خواص از قبیل:

۱- یک غذای کم چرب و کم سدیم و پر انرژی می باشد از کشمش می توان به عنوان میان وعده و یا یک وعده غذایی استفاده کرد چون دارای انرژی زیادی است.

۲- کشمش سرخ دارای طبع گرم است و خوراکی هایی که طبع گرم دارند به علت مغذی بودن برای قلب ، کبد و مغز مفید می باشند.

۳- ترکیباتی که در کشمش سرخ است می تواند از غلظت خون کاسته و خون را باسرعت در سیستم تناسلی به حرکت در آورند خوردن کشمش برای کسانی که دارای غلظت خون هستند مفید است.

۴- کشمش و مویز می تواند در رشد کودکان نقش مهمی را ایفا کند چون خیلی پر کالری است دانش آموزان می توانند به عنوان میان وعده از آن استفاده کنند.

۵- مصرف روزانه آن می تواند به تقویت حافظه و جلوگیری از آلزایمر کمک کند.

۶- کشمش از سرطان جلوگیری می کند و برای مفاصل و استخوان ها مفید است برای کسانی که درد های مفصلی دارند خوردن کشمش هر روز به صورت ناشتا مفید است .

دارای هزاران خواص دیگر می باشد معمولا مویز از انگور های قرمز مجلسی و یا شاهانی واز نوع پرگوشت درست می شود که دارای بهترین خاصیت می باشد باید گفت کشمش هایی که در آفتاب خشک شوند بیشتر سرخ می باشند کشمش پلویی هم که در آفتاب خشک می شود سرخ می باشد.

فروش انواع کشمش سرخ صادراتی

فروش انواع کشمش سرخ صادراتی کشمش سرخ از محصولات قزوین و ملایر و همدان می باشد از انواع کشمش هایی که در ایران زیاد تولید می شود کشمش سرخ آفتابی است چون روال تولید آن ساده است معمولا تمام باغداران یک بار هم که شده آن را تولید می کنند کشمش آفتابی به دو صورت در ایران خرید و فروش می شود

۱- به صورت فله ای با دم و شاخه

۲- به صورت تمیز که در کارخانه بعد از گرفتن برگ و دم آن آن را در بسته بندی های بهداشتی قرار داده و به فروش می رسانند.

بازار صادرات کشمش سرخ در ایران دارای رونق فراوان است چون درجه یک بودن این محصول همیشه باعث می شود از بازار داغی برخوردار باشد این محصول در بسته بندی های بهداشتی به کشور های همسایه نیز صادر می شود.