صادرات کلی کشمش تیزابی ارگانیک به ترکیه

کشمش تیزابی ارگانیک با برخورداری از ارزش غذایی بالا، با استقبال خوبی در بازار های جهانی مواجه بوده و صادرکنندگان این محصول نقش مهمی در تامین نیاز بازار دارند. در این راستا، مجموعه ما به عنوان مجموعه ای پیشرو در تامین این محصول، توانسته است با اختصاص بخش قابل توجهی از بازار ترکیه، صادرات کشمش تیزابی ارگانیک به این کشور را در دستور کار قرار دهد.

صادرات کلی کشمش تیزابی ارگانیک به ترکیه

کاربرد کربنات پتاسیم برای کشمش تیزابی ارگانیک زرد

کاربرد کربنات پتاسیم برای کشمش تیزابی ارگانیک زرد کربنات پتاسیم با فرمول شیمیایی K2CO3، محلول در آب بوده و از آنجا که طعم محصولات غذایی را تغییر نمی دهد، در بسیاری از صنایع غذایی مورد مصرف می باشد. از جمله موارد مصرف این پودر سفید رنگ، می توان به کاربرد آن برای کشمش تیزابی اشاره کرد.

کربنات پتاسیم به عنوان خشک کننده سریع کشمش استفاده می شود. از آنجا که انگور به طور طبیعی با یک لایه پوسته نازک پوشانده شده است، این پوسته را می توان از طریق تصفیه انگور با محلول کربنات پتاسیم حذف کرد.در حقیقت کربنات پتاسیم با سست کردن پوسته روی انگور، موجب تبخیر سریع‌تر آب موجود در انگور شده و فرآیند خشک شدن را سرعت بیشتری می‌دهد.

روش کار به این صورت است که ابتدا باید پودر کربنات پتاسیم را در مقدار معینی آب ریخته و این دو را با هم مخلوط کرد. سپس می بایست روغن سبزه را به محصول به دست آمده اضافه نمود تا منجر به تشکیل مایع شیری رنگ شود.

سپس مایع شیری رنگ به دست آمده مجدد درون مقداری آب ریخته می شود و مخلوط می گردد. در نهایت انگور چیده شده از درخت را در مایع قرار داده و آن را در فاصله های مشخص در کنار هم قرار می دهند تا خشک گردد.

پخش کلی کشمش تیزابی ارگانیک در بازار

پخش کلی کشمش تیزابی ارگانیک در بازار کشمش با دارا بودن فیبر بالا، برای مصارف غذایی و دارویی مورد استفاده است. از جمله کشمش های مرغوب بازار می توان به کشمش تیزابی ارگانیک اشاره کرد که با داشتن مواد مغذی عالی، کیفیت مطبوعی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. همچنین این کشمش، حاصل فرآوری انگور های ارگانیک بوده و با بهره مندی از بهترین شیوه ها تولید و در مراکز پخش در اختیار خریداران قرار می گیرد.

در همین راستا، مجموعه ما به عنوان مجموعه ای پیشتاز در پخش کشمش ارگانیک مطابق با بهترین استانداردها، در ارائه محصولات فعالیت می کند و با توجه به توان رقابتی در بازار، قابلیت پخش محصولات به صورت عمده را دارا است.

تمامی مراحل فروش مبتنی بر ارائه بهترین خدمات بوده تا به بهترین شکل ممکن رضایت مشتریان جلب گردد. برای اطلاع از قیمت کشمش تیزابی زرد و ثبت سفارش خود، از هم اکنون میتوانید با ما در ارتباط باشید.