عرضه عمده کشمش سیاه پلویی

فروش کلی کشمش سیاه پلویی: فروش کلی کشمش پلویی به شکل بسته بندی و فله ای حتی المکان با قیمت ارزان و قابل قبول انجام می گیرد در برخی موارد این محصول با ارزش با واسطه و دست به فروش می‌رسد که طبعاً باعث افزایش قیمت می‌شود بنابراین هر چقدر این محصول مستقیم و بی واسطه توزیع شود قدرت خرید بالاتر و قیمت آن ارزان‌تر می‌شود.

کشمش سیاه صادراتی: عرضه کشمش سیاه صادراتی فقط خاص بازار های کشورمان ایران نمی باشد بلکه مشتریان خارجی هم دارد لازم ب ذکر است که حتی می توان گفت از مشتریان داخل ایران هم بیشتر هستند.کشمش سیاه (مویز):

نوعی از کشمش سیاه صادراتی است که از انگور های دانه درشت و درجه یک تهیه می شود که از مهمترین محاسن این کشمشها نیرو بخش و مفید بودن آنهاست و جالب اینکه مشتریان خارجی بسیار طالب آنها هستند. کشمش پلویی انواع مختلفی را شامل می شود که نوعی از آن در آفتاب خشک شده و نوع دیگر درد تیزاب خیسانده شده و بعد خشک شده است این کشمشها موارد مصرف مختلفی دارد که بیشتر برای تهیه انواع نان ها، پلو ها، غذاها و حتی دسر ها به کار برده می شود.


عرضه عمده کشمش سیاه پلویی

نحوه تفت دادن کشمش پلویی

نحوه تفت دادن کشمش پلویی

طرز سرخ کردن کشمش پلویی:

امروزه یکی از روش های مهم آماده کردن کشمش برای ترکیب و استفاده در غذا به این صورت است که باید کشمش سیاه خشک را داخل آب گرم ریخته حدوداً ۱۰ دقیقه زمان بدهیم سپس آن را از صافی رد کنید و تفت بدهیم خیس کردن کشمش در آب باعث نرم شدن آن میشود.

استفاده از کشمش بسیار مفید برای ضعف اعصاب، مادران باردار،افراد با طبع های سرد و همچنین موثر در کنترل فشارخون می باشد. برای استفاده از کشمش پلویی حتماً باید ابتدا آن را پاک کنیم کمی روغن یا کره در تابه ریخته و به آرامی تفت می‌دهیم باید مراقب باشیم که کشمشها نسوزد چون در اثر سوختن تلخی می گیرند.

خرید بی واسطه کشمش سیاه پلویی

خرید بی واسطه کشمش سیاه پلویی خرید مستقیم کشمش سیاه پلویی: معمولا خریداران عمده‌ کشمش به دنبال خرید مستقیم و بی واسطه هستند چون آنها حجم زیادی از این محصول مفید و با ارزش را خریداری می‌کند. بنابراین قیمت برای آنها بسیار مهم می‌باشد هر چقدر این محصول را با قیمت ارزان‌تر و مستقیم تر از تولید کنندگان کشاورزان تهیه کنند مسلماً می توانند مقدار بیشتری از این محصول را تهیه کنند و در اختیار مصرف‌کنندگان و مشتری ها با قیمت مناسب قرار دهند.متاسفانه حضور دلال ها و واسطه ها در هر محصول و کالایی از جمله کشمش باعث بی‌نظمی های و عدم ثبات در بازار می‌شوند.