عرضه مستقیم کشمش پلویی صادراتی

معمولا عزیزانی که به دنبال تهیه انواع کشمش ازتولید به مصرف هستند می توانند نیازشان را بدون واسطه از کارخانه تامین کنند . ایران جز ۵ کشور تولید کننده کشمش در جهان است و صادرات بالای نیز دارد بیش از ۸۵ درصد از کشمش های ایران صادر می شود .

کشمش پلویی صادراتی یکی از بهترین کشمش های تولیدی شده در کشور است که به علت طعم و مزه های به صورت گسترده به خریداران عرضه می شود . فروش کشمش پلویی اغلب توسط تولید کننده و مراکز مربوطه و به روش های مختلف ازجمله حضوری انجام می شود .

عرضه مستقیم کشمش پلویی صادراتی

نحوه تهیه کشمش در منزل

نحوه تهیه کشمش در منزل

روش خشک کردن انگور و تهیه کشمش خانگی تازه به دو روش سنتی خشک کردن انگور در سایه و خشک کردن در آفتاب انجام می شود . به میوه رسیده و خشک شده انگور های مختلف ب دانه و دانه دار کشمش می گویند. کشمش سایه خشک نوعی کشمش. است که رنگ آن تغییر نمی کندو وسبز باقی می ماند ، انگور عسگری در سایه خشک می شود دراین روش خوشه های چیده شده با نخ از سالن های سرپوشیده که هوا جریان دارد در مدت ۵۰ تا ۶۰ روز خشک می شوند .

بهترین ومفید ترین کشمش انگوری است که به جای استفاده از موادش شیمیایی در هوای آزاد و در معرض نور خورشید خشک شود یا سایه خشک شده باشد . برای تهیه کشمش خانگی انگور ها را به خوبی شسته و ضدعفونی کنید خوشه های ریز را از ساقه وسط جدا کنید ، خوشه ها را در یک آبکش یا هر ظرفی که هوا به راحتی از آن خارج شود بگذارید این ظرف را در مقابل آفتاب ازیک طناب آویزان کنید و اگر در حجم زیاد کشمش درس می کنید می توانید آن هارا روی پارچه ای پهن کنید پدر آفتاب قراردهید انگور ها پس از چند روز تبدیل به کشمش می شوند .

اینکه چه مدت طول می کشد تا انگور ها تبدیل به کشمش شوند بستگی به شدت نور آفتاب و رطوبت هوا دارد حدود ۲۰ تا ۱۵ روز طول می کشد .

فروش عمده کشمش پلویی صادراتی

فروش عمده کشمش پلویی صادراتی فروش عمده کشمش پلویی زرد که بیشتر برای صادرات است را می توان از شهرهای تولید کننده آن ازجمله بناب ،ملکان ، مراغه ، تاکستان قزوین و ملایر تهیه نمود . که کشمش پلویی صادراتی ملایر ازجمله بهترین محصولات است .

همچنین عرضه کشمش پلویی شهرستان قوچان به منظور تامین بازار داخل کشور و ارسال به خارج ایران صورت عمده انجام میگیرد ،کشمش پلویی قوچان یک محصول بی نظیر صادراتی می باشد که خریداران زیادی دارد .

کشمش جزو خشکبار مهم به شمار می آید اغلب میوه های خشک همان نام میوه خود را دارند اما کشمش جزمعدود خشکباری است که نام مستقل دارد.