عرضه کشمش زرد افتابی

کشمش زرد آفتابی

کشمش جز خوشمزه ترین میوه‌ای خشک شده است. این دانه پرخواص طرفداران زیادی هم دارد و در بیشتر مواقع به جای قند استفاده می‌شود.خوردن کشمش بسیار مفید و موجب سلامتی می‌شود.ملایر از بزرگترین مرکز تولید کشمش سبز در ایران است. این منطقه تنها تولید کننده کشمش محسوب میشود.و کشمش بسیار عالی تولید می‌کنند.

عرضه کشمش زرد افتابی

موارد مصرف انواع کشمش زرد

موارد مصرف انواع کشمش زرد عرضه کشمش زرد

میوه رسیده و خشک شده انگور را کشمش میگویند،که جز خشکبار محسوب می‌شود.انگور در دو حالت قابل استفاده می باشد، انگور تازه و انگور خشک شده. انگور خشک شده که توسط نور و حرارت خورشید خشک می شود تبدیل به میوه خشک کشمش می گردد. مصرف کشمش به دلیل داشتن کلسیم فراوان برای سلامت استخوان‌ها مفید است و از پوکی استخوان بسیار جلوگیری می‌کند. همان طور که انگور دارای انواع مختلفی می باشد این میوه خشک نیز دارای انواع زیادی است. انواع کشمش انواع مختلف انگور خشک شده عبارتند از یک مویز دو آفتابی سه تیفی چهار زرد پنچ سبز قلمی ارزش غذایی این میوه خشک شده سرشار از مواد معدنی می باشد که دارای خواص بی شماری می باشد. با استفاده از این میوه شما می توانید بسیاری از بیماری های خود را درمان کنید. خواص کشمش به دلیل ترکیبات فوق العاده آن می باشد که غنی از مواد معدنی می باشد. ارزش غذای صد گرم این میوه خشک شده دارای دویست و نودو پنج کالری می باشد.پتاسیم به مقدار بیست و سه درصد کربوهیدارت بیست و شش درصد ویتامین ث نه درصد منیزیم هفت درصد ویتامین ب دوازده به مقدار ده درصد فیبر موجود در این میوه بیست و هشت درصد پروتئین پنج درصد کلسیم دو درصد. خوردن چند عدد کشمش در روز به تقویت حافظه کمک کرده و افراد را از ابتلا بهبیماری آلزایمر مصون می‌دارد.

پخش مستقیم کشمش زرد افتابی

پخش مستقیم کشمش زرد افتابی پخش کشمش آفتابی

مهم ترین شهرهای تولیدکننده کشمش آفتابی می توان تاکستان، ملایر، بوانات، قوچان، بناب، ملکان و غیره را نام برد. در بین این شهرها تاکستان استان قزوین بیشترین میزان تولید این محصول را به خود اختصاص داده و از نظر کیفیت نیز محصول این شهر سرآمد می باشد. قیمت این محصول رابطه مستقیمی با کیفیت آن دارد به طوری که هر چقدر دانه های کشمش دارای سایز درشت تر و رنگ شفاف تری باشد قیمت نیز به همین میزان بالاتر خواهد بود.

برای خرید کشمش آفتابی هم می توان به فروشگاه های موجود در سطح شهر مراجعه کرد و هم می توان به صورت آنلاین از طریق شرکت های بازرگانی اقدام به ثبت سفارش نمود. جهت ثبت سفارشات خود می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در فضاهای مجازی اقدام نماید و خریدی آسان انجام دهید.