عرضه کنندگان کشمش سبز صادراتی

کشمش سبز صادراتی: از آنجا که کشمش سرشار از آنتی اکسیدان، کلسیم، آهن، پتاسیم و ویتامین های گروه B است برای سلامتی ما و کودکانمان بسیار سودمند می باشد. ما با داشتن سابقه درخشان در ارائه باکیفیت ترین و مرغوب ترین کشمش سبز صادراتی در ایران، در خدمت رسانی به شما عزیزان می کوشیم همیشه رضایت شما را حفظ کنیم چرا که رضایت و خرسندی شما مشتربان گرامی اولویت و رسالت ماست.

عرضه کنندگان کشمش سبز صادراتی

بررسی ارزش غذایی کشمش سبز

بررسی ارزش غذایی کشمش سبز

انگور رسیده و خشک شده را کشمش می نامند. کشمش را جزو دسته خشکبار ها محسوب می کنند و یکی از اعضای اصلی آجیل شب عید ما ایرانی ها می باشد. کشمش سبز در قنادی و شیرینی پزی نیز کاربرد دارد یکی از محبوب ترین شیرینی های دوران کودکی اکثر ما، شیرینی کشمشی می باشد. از قدیم تا به امروز قنادهای باتجربه از کشمش در تهیه کیک و شیرینی استفاده می کنند.

انواع کشمش:

۱_کشمش سبز: این نوع کشمش به همراه خشکبار ها در آجیل مورد استفاده قرار می گیرد.

۲_کشمش سیاه یا قهوه ای: این نوع کشمش در آشپزی و در تهیه پلو های مختلفی مثل عدس پلو مصرف می شود.

۳_مویز: این نوع کشمش حاصل خشک کردن کشمش شاهانی می باشد و به صورت آجیل مصرف می شود.

کشمش سبز فواید زیادی دارد که اگر فقط بخشی از آن را بدانیم هرگز خوردنش را فراموش نمی کنیم. عجیب ترین نکته ای که در مورد کشمش وجود دارد و کمتر کسی از آن خبر دارد این است که با این که این خوراکی شیرین است ولی به دلیل داشتن یه سری مواد گیاهی، بسیار برای سلامت دهان و دندان مفید است.

خواص و فواید کشمش سبز صادراتی:

  • خوردن کشمش سبز موجب کاهش استرس و اضطراب می شود.
  • خستگی را رفع می کند.
  • موجب خوش اخلاقی می شود.
  • نفس انسان را پاک می گرداند.
  • حرارت بدن را خاموش میکند.
  • خوردن ۲۱ عدد کشمش سبز، صبح ناشتا موجب تقویت حافظه و از بین بردن بیماری می شود.
  • بوی بد دهان را از بین می برد.
  • موجب روشن شدن رنگ صورت می شود.

امیدوارم با دانستن خواص فراوان کشمش، از امروز شما کشمش را جایگزین تنقلات مضر کنید.

مرکز تهیه کشمش سبز صادراتی

مرکز تهیه کشمش سبز صادراتی

مجموعه ما با چندین سال سابقه و با کادری مجرب کشمش صادراتی کاملا خشک، ارگانیک و سالم را به مشتریان خود ارائه می دهد. رسالت ما تهیه و عرضه کشمش صادراتی درجه یک با کیفیت و قیمت عالی و ارسال آن به سراسر کشور می باشد. یکی از مهم ترین فاکتورها در قیمت کشمش سبز، فله ای یا بسته بندی بودن کشمش می باشد.

بسته بندی کردن محصول برای تولید کننده هزینه هایی را در بر دارد. بنابراین محصول بسته بندی شده قیمت بیشتری نسبت به فله ای دارد اما کشمش بسته بندی شده کاملا سالم و عاری از هر گونه آلودگی می باشد و تازگی کشمش را حفظ می کند.