عرضه کنندگان کشمش سلطانی صادراتی در بازار

شایان ذکر است که عرضه کننده کشمش سلطانی صادراتی همان کارخانه ها و فروشگاه هایی هستند که کشمش ها را پس از جمع آوری و بسته بندی در کارتون ها به طور کلی و عمده در این فروشگاه ها قرار می گیرند و بعد توسط تاجران یا دلالان در اکثر نقاط کشور مانند پاکستان و افغانستان فرستاده می شوند.

پس می توان گفت که عرضه کنندگان کشمش در مرحله اول کشاورزان می باشند. و آنها می توانند بنا به خواسته شان کشمش را هم به صورت فله ای به بازار ببرند و در آنجا بفروشند.

عرضه کنندگان کشمش سلطانی صادراتی در بازار

بهترین روش برای پاک کردن کشمش سلطانی

بهترین روش برای پاک کردن کشمش سلطانی بهترین روش برای پاک کردن کشمش سلطانی تمیز باید نحوه جمع آوری انگور به طور تمیز و با دقت انجام گیرد.

انگورها را در فصل خود جمع آوری می کنیم و با قرار دادن انگور در داخل سبد آن ها را در آب تیزاب می گذاریم بعد از چند دقیقه آنها را از توی آب بیرون آورده و در کنار هم قرار می دهیم.

انگورها را یکی یکی از توی سبد برداشته در روی سیم ها می گذاریم به طوری که جریان هوا از لابلای خوشه عبور کند.

چون باعث خشک شدن سریعتر کشمش ها شود پس از خشک شدن آنها را از شاخه هایشان جدا کرده و اگر در داخل آنها کشمش سیاه باشد باید آن را برداشته و وقتی کشمش به صورت تمیز و ارگانیک در آمد.

آن را در داخل کارتون ها ریخته و به کارخانه می فرستیم در آنجا توسط دستگاه های پیشرفته کشمش ها را به طور کاملا ارگانیک و تمیز در آورده و دوباره در داخل کارتون ها توسط کارکنان قرار می دهند. بعد کشمشها به نقاط دیگر کشور انتقال داده می‌شوند.

از آنجایی که آلو قرمز هم مانند کشمش دارای خواص زیادی می باشد مصرف کننده گان زیادی دارد. فروش آن ها در تمام نقاط کشور صورت می گیرد.

خرید بدون واسطه کشمش سلطانی صادراتی

خرید بدون واسطه کشمش سلطانی صادراتی اغلب افرادی هستند که کشمش را به طور مستقیم و بدون واسطه از کشاورزان از توی خانه باغ ها خریداری می نمایند و به کارخانه هایشان کشمش را می برند.

سپس در آنجا پس از پاک کردن کشمش توسط دستگاه های پیشرفته و مدرن کشمش را به صورت بسته بندی و کارتونی درآورده و در کار خانه توسط دلالان که از خارج از کشور به آنجا می‌آیند فروخته می‌شود و به تمام نقاط جهان انتقال داده می‌شود.

کشمش را هم می توان به صورت بسته بندی از داخل مغازه ها خریداری کرد. خرید و قیمت کشمش بستگی به نوع کشمش دارد که تولید شده چون هر کدام از کشمش ها نسبت به برند آن ها نوع کیفیت و مرغوبیت شان قیمت های متفاوتی دارند.و ایران می تواند جز بهترین عرضه کنندگان و تولید کننده کشمش مرغوب و با کیفیت بالا در جهان باشد.

علاوه بر کشمش انواع محصولات کشاورزی دیگر نیز می تواند محل ارزآوری خوبی برای ایران و همچنین کشاورزان گردد و از جمله آلو سانتریزه که بسیار مجلسی و خوش رنگ و خوشمزه می باشد.