فروشگاه عرضه کشمش پلویی قرمز اعلا در قوچان

کشمش پلویی قوچان :

قوچان یکی از شهرهای استان رضوی است که یکی از قطب های تولید انگور و کشمش در کشور می باشد.

کشمش سرشار از مواد معدنی و الکترولیت ها، اهن و ویتامین است که در کاهش کم خونی، استرس و فشار خون و جلوگیری از تشکیل چین و چروک و پیری زودرس در پوست می شود.

کشمش پلویی قرمز، باعث تسهیل رشد و فولیکول موها می شود.

مصرف منظم کشمش می تواند باعث پیشگیری از شرایطی مانند شوره سر و خارش پوست سر شود.

کشمش باعث افزایش میل جنسی شده، و همچنین در رژیم غذایی کودکان بسیار موثر است.

فروشگاه عرضه کشمش پلویی قرمز اعلا در قوچان

علت تفاوت رنگ در انواع کشمش پلویی چیست؟

علت تفاوت رنگ در انواع کشمش پلویی چیست؟ کشمش پلویی قرمز، علاوه بر اینکه در بعضی غذاها و سالاد ها استفاده می شود، در شیرینی ها، کیک ها و دسر ها نیز عامل طعم دهنده است.

تفاوت های زیادی در رنگ های کشمش ها وجود دارد، به طور مثال : کشمش سبز، که به صورت اجیل مصرف می شود و کشمش طلایی (زرد رنگ) که به کشمش انگوری نیز مشهور می باشد؛ ومویز نیز انواع مختلفی از الگوهای خشک است و همه انها برای بدن انسان مقوی هستند.

انگور قرمز بدون هسته که زیر نور خورشید و سایه، خشک می شود، به عنوان کشمش پلویی شناخته می شود. کشمش پلویی، از پرطرفدار ترین کشمش ها در ایران است و محصولی است که با رسیده شدن انگور (تا ۸۰ درصد) در سایه و افتاب می ماند.

مصرف کشمش ‌قبل از خواب، می تواند خواب با کیفیتی را برای شما به ارمغان بیاورد.

همچنین کشمش قرمز می تواند در بهبود زخم موثر باشد و در هنگام زخم شدن بدن، لخته شدن خون را تسریع می بخشد و پیشگیری می کند از سرطان، کاهش گرفتگی عضلات ‌و برای سلامتی چشم بسیار مفید بوده است و برای درمان دیابت موثر است.

کشمش پلویی سطح سمی خون که منجر به حالت گاز و نفخ می شود کاهش می دهد و به همین دلیل باعث نابودی جوش و بیماری های پوستی می شود ورفع ضعف بدنی دفع سموم از بدن، فعالیت بهتر کلیه، درمان لثه و دندان، تقویت کننده برای مادران باردار و همچنین برای تقویت اعصاب موثر است.

بازار صادرات کشمش پلویی قوچان در سال جدید

بازار صادرات کشمش پلویی قوچان در سال جدید

کشمش پلویی قوچان یکی از کشمش های مرغوب است و این ناحیه از کشور از کیفیت بالایی برخوردار است. صادرات کشمش قوچان به منظور تامین بازار داخلی و ارسال به خارج از ایران صورت می پذیرد.

شهر قوچان دارای تاکستان های انگور می باشد، که ان را به کشمش تبدیل می کنند.

صادرات کشمش درسال ۱۴۰۰ از فروردین ماه رشد نجومی داشته است و رکورد بازار را شکسته است؛ کشمش پلویی، برای سرمایه گذاران وتاجران در سال جدید سود اور شده است.