فروش ارزان کشمش زرد صادراتی

کشمش زرد صادراتی از مرغوب ترین کشمش های تولید شده در کشور می باشد که به دلیل درصد بالای مواد مغذی، طعم و مزه دلچسب و رنگ و شکل فوق العاده ای که دارد از بازار فروش و صادرات پررونقی برخوردار می باشد.

اگر از خریداران عمده این کشمش در بازار هستید و می خواهید این خشکبار ارزشمند را با قیمت ارزان و کیفیت تضمین شده دریافت نمایید می توانید از طریق همین مرکز آنلاین فروشگاهی به صورت مستقیم اقدام بفرمایید.

فروش ارزان کشمش زرد صادراتی

طرز تهیه کشمش زرد صادراتی

طرز تهیه کشمش زرد صادراتی از مهمترین نکاتی که در خصوص تهیه کشمش زرد صادراتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است کیفیت بالای انگور اولیه و استفاده از روش کاملا سالم و طبیعی خشک کردن آن در شرایط کاملا استاندارد و بهداشتی می باشد، اما در ادامه مطلب به بررسی دقیق تری از طرز تهیه این محصول شیرین و مفید می پردازیم.

برای تهیه انواع کشمش زرد به روش های مختلفی اقدام می نمایند که از بهترین و سالم ترین روش ها می توان به روش آفتابی یا سایه خشک اشاره کرد، چرا که در این روش ها انگور در شرایط کاملا طبیعی رطوبت خود را از دست داده و در فرآیند تبدیل آن به کشمش هیچ گونه ماده شیمیایی یا مضر جهت خشک کردن به کار نرفته است.

در روش آفتابی خوشه های انگور را بر روی پارچه های تمیزی در مجاورت آفتاب و هوای پاک قرار داده و پس از خشک شدن قسمت رویی آنها را برگردانده تا قسمت زیرین آن نیز خشک شوند.

اما طرز تهیه کشمش زرد به روش سایه خشک به این گونه است که خوشه های انگور را در کارگاه یا محیط مناسبی از سقف آویزان کرده و یا بر روی توری سیمی پهن نموده تا انگورها توسط جریان هوا خشک شده سپس آنها را از خوشه جدا کرده و جمع آوری می نمایند.

فروشنده انواع کشمش زرد صادراتی

فروشنده انواع کشمش زرد صادراتی انواع کشمش زرد صادراتی در بازارهای خارجی طرفداران بیشتری داشته و در حجم بالاتری در بازارهای بین المللی معامله می شوند، لذا قبل از سفارش این محصول از فروشنده کشمش زرد به نکاتی چون شکل و اندازه کشمش و رنگ کاملا زرد و طلایی آن و همچنین کیفیت خود محصول و بسته بندی کاملا بهداشتی آن دقت بفرمایید.

از بهترین شهرهای تولید کننده کشمش زرد با کیفیت صادراتی در کشور به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی بی نظیر و رعایت کلیه نکات بهداشتی در امر تولید می توان به کاشمر در استان خراسان رضوی، ملایر در همدان و بناب و ملکان در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد.

اما قیمت خرید کشمش زرد صادراتی در کشور با توجه به نوع کشمش و برند منطقه تولید کننده آن، شکل بسته بندی و وزن بسته بندی کالا، نوسانات نرخ ارز و بازار عرضه و تقاضای محصول، شیوه سفارش و سایر موارد دیگر با یکدیگر تفاوت هایی دارند.