فروش انواع کشمش طلایی صادراتی

کشمش طلایی صادراتی بسیار پر خاصیت و پر طرفدار است این نوع کشمش خیلی خوشمزه است و مخاطبان خاص خود دارد بهترین کشمش در شهر ایران که بخش عمده ای از صادرات به اکثر کشورهای جهان را دارا می باشد شهر کاشمر است .

شهر ملایر هم یکی دیگر از شهر های است که کشمش بسیار عالی و با کیفیتی دارد که بخش عظیمی از صادرات را در بر گرفته است و به تمام نقاط شهر ها و کشورها عرضه می کنند و قیمت این محصول هر ساله در اول مهر ماه تایید می شود

فروش انواع کشمش طلایی صادراتی

مشخصات انواع کشمش طلایی

مشخصات انواع کشمش طلایی قیمت کشمش طلایی بسیار مناسب است و هر فردی با هر درآمدی می تواند آن را برای خانواده اش تهیه کند انگور را در دو روش سنتی در آفتاب و در سایه خشک می کنند و به دست تمام فروشندگان می رسانند کشمش طلایی یکی از خوشمز ترین کشمش ها است که طرفداران زیادی در ایران و خارج دارد .

کشمش طلایی یکی از پر فروش ترین کشمش های صادراتی است کشمش میوه ای خشک و مقوی و پر خاصیت است که از انواع انگور تهیه می شود و کشمش هم اندازه انگور خاصیت زیادی دارد انواع کشمش داریم کشمش تیزابی کشمش طلایی کشمش سایه خشک و کشمش سیاه که هم خواص درمانی زیادی دارد و هم خوشمزه هستند .

انواع کشمش در همه فصلی موجود است انگور عسگری را خشک می کنند و کشمش سایه خشک تهیه می کنند کشمش مویز هم از طریق انگور قرمز که هسته دارد تهیه می شود که بسیار خاصیت زیادی دارد کشمش آهن و کلسیم و ویتامین Bزیادی دارد و برای کودکان هم بسیار مفید است ویتامین های زیادی دارد برای افراد دیابتی به جای قند با چایی کشمش بسیار مفید تر است کشمش باعث کاهش استرس و کنترل قند بسیار عالی است .

قیمت انواع کشمش طلایی صادراتی

قیمت انواع کشمش طلایی صادراتی خرید کشمش طلایی بسیار به صرفه و پر خاصیت است مردم برای خرید کشمش فقط برای عدس پلو تهیه نمی کنند بلکه به خاطر خواص دارویی که دارد بسیار پر فروش است کشمش برای کم خونی و برای یبوست و نفخ شکم مفید است .

بعد از خشک کردن کشمش به صورت فله و کلی به تمام فروشندگان و عمده فروشان می رسانند و مردم هم از این محصول با کیفیت با رضایت کامل خریداری می کنند و کشور های عراق و عمان بخش عمده ای از انواع کشمش های ایران را به صورت کلی خریداری می کنند در ایران خرید کشمش بسیار رواج دارد و قیمت انواع کشمش دراوایل پاییز مشخص می شود و قیمت آن به مردم ابلاغ می شود .