فروش تضمینی کشمش پلویی ایرانی در بازار

کشمش پلویی ایرانی در رنگ های متفاوت وبه روش های متنوع تولید و به دست مصرف کننده می رسد. کشمش سومین محصول غیر نفتی صادراتی ایران است و درجهان رتبه خوبی در زمینه ی صادرات کشمش پلویی و دیگر انواع کشمش دارد.

کشمش در غذاهای ایرانی پراستفاده است و ترکیب آن با نخودچی برای بعضی از افراد لذت بخش است.کشمش طلایی وبا کشمش گوگردی در کشور های اروپایی و امریکایی معمول است،این‌محصول از انگور بی دانه است.

فروش تضمینی کشمش پلویی ایرانی در بازار

دلایل محبوبیت کشمش پلویی نسبت به ارقام دیگر

دلایل محبوبیت کشمش پلویی نسبت به ارقام دیگر کشمش طلایی از محبوب ترین انگور بی دانه و در سطح ویژه ای تولید می شود.کشمش یک میان وعده مناسب است که حاوی آهن، پتاسیم، کلسیم و ویتامین آو دی است به دلیل وجود آنتی اکسیدان در آن از تخریب سلول ها جلو‌گیری می‌کند.

  • فروش تضمینی کشمش در ایران و کشورهای دیگر صورت می گیرد.کشمش دارای یک نوع قندی است که می تواند انرژی را به مرور زمان به بدن منتقل کند.
  • از کشمش برای کاهش استرس،پیشگری از سرطان تقویت حافظه و اعصاب،تصفیه خون و درمان کم خونی و پیشگیری پوکی استخوان استفاده می کنند.
  • انواع کشمش:افتابی،تیزآبی،سایه افتاب است.کشمش پلویب سیاه به صورت عمده وجزییدر وزن های مختلفبه فروش می رسد،این محصول در کارتن های بسته بندی می شود که وزن این کارتن ها نسبتا با هم متفاوت است.

اگر کشمش را از طریق گوگرد خشک کنیم فواید بیشترهمچون انتی اکسیدان نسبت به کشمش آفتابی که از طریق نور مستقیم خورشد خشک می شود دارد.به همین دلیل قیمت کشمش آفتابی نسبت به کشمش پلویی سیاه ارزان تر است.روش خشک کردن کشمش به این صورت است که آن ها را می شورند و داخل یک واگن ریخته و به داخل کوره هدایت می کنندو بعد از این که خشک شد مرحله ی دم‌گیری را آغار می کنند.

  • در خشک کردن کشمش پلویی وقت و هزینه زیادی نسبت به کشمش افتابی صرف می شود.ویتامین موجود در کشمش:ویتامین ب۱ ب۲،کلسیم ،آهن،منیزیم،روی ،سدیم ،چربی و پروتیین است.
  • کشمش پلویی کاشمر یکی دیگر از انواع کشمش ها است که حالت سبز رنگ یا قهوه ای دارد و یکمی بلند تر از کشمش های دیگر است و گاهی اوقات داخل کشمش دانه وجود دارد.وقتی کشمش را شستن و خشک کردن به دو دسته تقسیم می شود دسته اول درجه یک دسته دوم دست چین

پخش عمده کشمش پلویی ایرانی در کاشمر

پخش عمده کشمش پلویی ایرانی در کاشمر کشمش را به دو روش سنتی و صنعتی تهیه می کنند ،در روش سنتی،حبه های انگور را در یک سینی میریزند ودر مقابل نور خورشید قرار می دهند تا خشک شود یا از جاهای تاریک اویزان می کنند تا تبدیل به کشمش شود ولی در روش صنعتی از بخار گوگردیا غوطه ور کردن در تیزاب با انواع روش های دیگر استفاده می کنند.