فروش تضمینی کشمش پلویی تازه در تناژ بالا

کشمش پلویی تازه یکی از بهترین انواع کشمش است که می توان در تهیه غذا از ان استفاده کرد. این مرکز با توجه به استقبال مصرف کنندگان برای خرید این محصول در تناژ بالا اقدام به فروش تضمینی کشمش پلویی تازه در حجم عمده کرده است. محصولات این مجموعه به طور مستقیم از تولید کنندگان کشمش پلویی تهیه می شود که به روش های کاملا طبیعی محصولات خود را تولید و عرضه می کنند.

فروش تضمینی کشمش پلویی تازه در تناژ بالا

کشمش پلویی تازه بدون مواد خارجی اضافه

کشمش پلویی تازه بدون مواد خارجی اضافه برای تولید کشمش پلویی روش های مختلفی وجود دارد. اما مهم این است که کشمش تولید شده بدون مواد خارجی و اضافه باشد. خشک کردن کشمش به روش آفتاب خشک بهترین روش تولید این محصول است. در این روش انگور های زرد و شیرین پس از چیده شدن با شاخه روی طناب قرار می گیرند و یا بر روی سبد چیده می شوند و در زیر نور شدید آفتاب قرار می گیرند. زیر طناب ها و شاخه ها پارچه ای پهن می کنند تا کشمش ها پس از خشک شدن بر روی آن ها بریزند.

دانه های انگور پس از تبخیر شدن آب درون بافت خود، کم کم خشک شده و به زمین می ریزند. بعد از خشک شدن همه انگور ها، کشمش ها جمع شده و شاخه های اضافه و دم آن ها گرفته می شود‌ و تمیز شده و بسته بندی می شوند.

همان گونه که از روش تولید مشخص است، هیچ ماده ای به آن افزوده نمی شود و کاملا طبیعی خشک شده اند. در روش تیزاب خشک، در ابتدا خوشه های انگور را درون محلول تیزاب می برند تا پوست آن ها نازک شود، سپس ان ها را در اتاقی قرار داده و به آن ها دود گوگرد می زنند. در این روش انگور ها زود خشک شده و تبدیل به کشمش می شوند اما مواد شیمیایی تیزاب و گوگرد به آن ها افزوده شده است. اگر چه حجم این مواد خارجی اضافه شده کم است اما بهترین روش خشک کردن کشمش پلویی طبیعی و تازه، روش آفتاب خشک است.

قیمت خرید کشمش پلویی تازه ۳ کیلویی

قیمت خرید کشمش پلویی تازه 3 کیلویی قیمت خرید کشمش پلویی تازه به عوامل متعددی مانند نوع انگور، روش خشک شدن و میزان عرصه و تقاضا بستگی دارد. ما در این مجموعه کشمش پلویی را در بسته بندی های مختلف عمده و جزئی عرضه می کنیم. خرید محصول به صورت بسته بندی های ۳ کیلویی، به دلیل کاهش هزینه های بسته بندی بسیار مقرون به صرفه است. شما با اطمینان کامل از کیفیت محصول، آن را با قیمت استثنایی به صورت غیر حضوری سفارش دهید. محصول مرغوب برای شما تهیه شده و به آدرس شما ارسال خواهد شد.