فروش کشمش پلویی زرد زیر قیمت بازار

فروش کشمش پلویی زرد به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا همیشه پر رونق بوده است و همچنین به علت نگهداری طولانی مدت و استفاده های فراوانی که در تمام طول سال دارد از خریداران زیادی نیز برخوردار می باشد. قیمت عمده کشمش با صرفه ترین خرید است به دلیل اینکه قیمت از خرید خرده ارزانتر می باشد و در این مجموعه می توانید این میوه خشک را به صورت عمده با قیمت ارزان تر خریداری نمود.

فروش کشمش پلویی زرد زیر قیمت بازار

کشمش پلویی زرد برای بوی بد دهان

کشمش پلویی زرد برای بوی بد دهان کشمش پلویی زرد برای تقویت معده، قلب و رطوبت معده مفید است و امر باعث شده برای رفع بوی بد دهان استفاده شود. یکی از دلایل بوی بد دهان ترشحاتی است که از طریق مغز و سینوس های ریزش می کند و به سمت حلق و ریه حرکت می کند و کشمش پلویی خاصیت ضد التهابی دارد و به درمان این مشکلات کمک بالایی می کند.

کشمش پلویی بسیار پر خاصیت، کم چرب و کم سدیم است و و برای تقویت قوای عمومی بدن مفید است، به دلیل داشتن طبع گرم ضعف و ناتوانی بدن را رفع کرده و برای تقویت سیستم تناسلی بدن بسیار مناسب است. برخی دیگر از خواص درمانی آن عبارتند از:

  • منبع خوبی از ویتامین B بوده و برای تقویت مغز و اعصاب مفید است و باعث افزایش قدرت فهم و درک می شود.
  • تقویت کننده حافظه بوده و از آلزایمر پیشگیری می کند
  • به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی برای سیستم ایمنی بدن مفید است و از تخریب سلول های سرطانی پیشگیری می کند.
  • به تقویت استخوان بندی بدن کمک کرده و از پوکی استخوان ها تا حد بالایی پیشگیری می کند
  • منبع خوب ویتامین ها و عناصر مغذی بدن می باشد. عناصر و ویتامین هایی همچون آهن، پتاسیم، کلسیم و ویتامین B در کشمش موجود است.
  • فیبر باعث جلوگیری از سرطان کولون، کمک در جلوگیری از رشد غیر معمول سلول ها، بیماری ها و همچنین کنترل قند خون را می شود

قیمت خرید عمده کشمش پلویی زرد

قیمت خرید عمده کشمش پلویی زرد قیمت خرید کشمش پلویی تازه بسته به کیفیت، نوسانات بازار، نرخ ارز و دلار، نرخ تولید و بازدهی بازار مشخص می شود، قیمت خرید عمده برای خریدار بسیار ارزان تر از قیمت تکی و جزئی می باشد. هر چه کشمش با کیفیت تر و تازه تر باشد قیمت آن گرانتر می باشد و بالعکس.

توجه داشته باشید؛ قیمت کشمش های دستچین شده و مرغوب چون درشت و گوشتی و درجه یک هستند بالاتر می باشد کشمش ها بر اساس وزن محاسبه می شوند و بسته بندی شده آن بسته به وزن و هزینه بسته بندی تعیین خواهد شد.

تعیین کننده قیمت خود شرکت تولید کننده است که بسته به هزینه ی تولید و نوسانات بازار قیمت را تعیین می کند و قیمت انگور اولیه نیز در قیمت کشمش تاثیر گذار خواهند بود.