قیمت انواع کشمش سبز در بازار

کشمش سبز یکی از تنقلاتی است که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. کشمش سبز از انگور های خشک شده توسط نور خورشید بدست می آید. کشمش سبز بسیار کوچک و خوشمزه است که انرژی بدن را در طول روز تامین می کند. طبع کشمش سبز گرم می باشد و برای انواع بیماری ها مفید می باشد. این کشمش ها که رنگش سبز و کشیده و دراز می باشد و طعم فوق العاده ای دارد. کشمش میوه خشکی است که از انواع مختلف انگور بدست می آید و در خشکبارها در تمام فصل سال یافت می شود.

قیمت انواع کشمش سبز در بازار

ارزش غذایی کشمش سبز

ارزش غذایی کشمش سبز قیمت کشمش سبز بستگی به کیفیت بالا و خواص فراوان و اعلا بودن آن دارد که بر روی قیمت آن تاثیر گذار می باشد و از این رو کشمش سبز منبع فوق انرژی می باشد و دارای ویتامین های فراوان و مواد معدنی مانند آهن و فیبرو و منیزیم و پتاسیم و کلسیم می باشد و کم چرب و کم سدیم می باشد و به عنوان یک میان وعده با ارزش غذایی بالا شناخته شده است که برای انواع بیماری ها مانند درد مفاصل و سرطان را درمان می کند و برای بیماری های پوستی و ریزش مو مفید می باشد.

سبب رشد مو می شود و سلامت دندان را تضمین می کند و به هضم غذا کمک می کند و از سنگ کلیه و آلرژی و کم خونی و پوکی استخوان جلوگیری می کند و قند خون و استرس را کاهش می دهد و معده درد و یبوست و خستگی کسلی را از بدن دور می کند و به جای قند برای افرادی که دیابت دارند استفاده می شود.

لازم به ذکر است برای جلوگیری و یا رفع یبوست می توانید از انواع آلو قرمز استفاده کنید که بسیار کارسازتر می باشد.

فروش انواع کشمش سبز

فروش انواع کشمش سبز انواع کشمش سبز در بازار یافت می شود که از انگورهای درشت و سبز رنگی می باشد که بعد از خشک شدن در سایه در جریان هوا خنک قرار می گیرد که به رنگ سبز در می آید و به همین دلیل کشمش سبز را تولید می کنند که یک ابتدا به آن گوگرد می زنند و رنگش بیشتر سبز طلایی می شود و در بازار ایران عرضه می شود و دو به آن گوگرد نمی زنند و رنگش کاملا سبز می شود و بیشتر به صورت کاملا ارگانیک بوده و کمتر تولید می شود و خریداران کمتری دارد.

کشمش سبز را به صورت تازه در بسته بندی ها و یا به صورت فله ای می توان از خشکبارها و آجیل فروشی ها در تمام فصل سال به طور مستقیم خریداری کنیم که قیمت بسیار مناسبی دارد و بیشتر افراد قادر به خرید این محصول می باشند.

آلو سانتریزه نیز به صورت خشک شده و یا نوع تازه آن در بسته بندی های شیک در فروشگاه ها عرضه می گردد.