قیمت عرضه کشمش سبز صادراتی

کشمش سبز صادراتی، خشکباری است که به دلیل داشتن طعم خوش، قند طبیعی و ترکیبات آلی و مواد مغذی، در رژیم‌های گیاه‌خواری و سبک تغذیه سالم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در شهرهای مختلف کشور ما به روش سنتی و صنعتی فرآوری می‌شود و قیمت نهایی کشمش مرغوب صادراتی با توجه به حجم خرید، میزان تولید سالانه کشمش در کشور، حجم صادرات و نوسانات قیمت کشمش سبز در بازارهای جهانی و بازارهای آسیایی متغیر است.

قیمت عرضه کشمش سبز صادراتی

چگونگی تولید کشمش سبز صادراتی

چگونگی تولید کشمش سبز صادراتی

برای تولید کشمش سبز صادراتی متدهای مختلفی استفاده می‌شود. روش سنتی که همان روش پیشینیان برای فرآوری کشمش است در حال حاضر تنها در بخش‌هایی از کشور برای تولید کشمش به کار برده می‌شود. در سال‌های اخیر تولید این محصول به روش مدرن و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات صنعتی رواج یافته است.

برای تولید و فرآوری کشمش مرغوب در روش مدرن، از بهترین و تازه‌ترین ارقام انگور استفاده می‌شود. پس از ورود محصول به واحدهای تولیدی کشمش و خشکبار، محصول مرغوب با استفاده از دستگاه سورتینگ صنعتی از سایر محصولات جداسازی شده و پس از طی فرآیند شستشو، پس از خشک شدن با استفاده از دستگاه‌های صنعتی خشک کن، رطوبت موجود در انگور به صورت کامل گرفته می‌شود و پس از طی فرآیندهای لازم برای ماندگاری بیشتر کشمش، این محصول به صورت بسته بندی شده وارد بازار می‌گردد.

در روش صنعتی که همگام با تکنولوژی روز دنیا انجام می‌شود تمامی ضوابط بهداشتی رعایت شده و در پروسه تولید، کمترین دخالت نیروی انسانی را شاه هستیم. این امر علاوه بر افزایش ضریب اطمینان بهداشت محصول، منجر به تولید و فرآوری کشمشی با کیفیت استثنایی می‌گردد که قابلیت توزیع در بازارهای تخصصی خشکبار را دارا است.

بازار توزیع کشمش سبز صادراتی

بازار توزیع کشمش سبز صادراتی

بازار کشمش صادراتی سبز، به دلیل محبوبیت این نوع خشکبار ایرانی، بازاری گرم و پر رونق است. در این بازار تازه‌ترین و مرغوب‌ترین نوع کشمش صادراتی و درجه یک ایرانی در سطح ممتاز و با قیمت ارزان و استثنایی به فروش می‌رسد و این امر امکان خرید محصولاتی تازه، با کیفیت تضمین شده را برای متقاضیان خرید در داخل و خارج از کشور فراهم نموده است.

ایران به عنوان یکی از مهمترین تولیدکنندگان کشمش درجه یک سبز در بازارهای آسیایی و جهانی شناخته شده است و به دلیل وجود باغات متعدد انگور در کشور و سابقه درخشان ایران در تولید کشمش، این محصول به روش‌های نوین و مدرن و با استفاده از تجهیزات صنعتی بروز، فرآوری می‌گردد. این امر در تولید محصولاتی با کیفیت منحصر به فرد نقش عمده‌ای دارد و موجب شده کشمش ایرانی در بازارهای جهانی از فروش بالایی برخوردار گردد و ارزآوری قابل توجهی را به همراه داشته باشد.