قیمت فروش کشمش سبز اراک

به انگور خشک شده کشمش می گویند که از انگور سیاه وسفید تولی می شود کشمش سبز یکی ازبهترین کشمش ها می باشد که در شهریور ماه برداشت می شود بعضی از کشاورزان انگور را در آفتاب وبدون مواد خشک می کنند که یکی از بی ضرر ترین کشمش ها است که به آن به زبان مردم اراک کشمش سرخ می گویند ونوع دیگر کشمش که در سایه وبدون مواد خشک می شود به آن کشمش سبز سایه خشک می گویند.

کشمش ضریب هوش را زیاد میکند ویکی ازبهترین میان وعده مغذی است کشمش مقدارزیادی سدیم،کلسیم و ویتامین های b،a،وامگا۳وامگا۶ دارد. کشمش سبز اراک یکی از بهترین کشمش ها است. کشمش زرد که بادود گوگرد تولید می شودبسیار زیاد خاصیت آنتی اکسیدان دارد آنتی اکسیدان از رشد سلول ها سرطانی یا تومور ها مغزی جلوگیری می کند کشمش سبز ارااراک قیمت وقروش بالایی دارد ومشتری هم ازاین نوع کشمش رضایت کافی دارد.

قیمت فروش کشمش سبز اراک

کشمش اراک چه خصوصیاتی دارد؟

کشمش اراک چه خصوصیاتی دارد؟ شهر‌ اراک یکی از تولید کنندگان انواع کشمش در ایران است که کشمش سبز آن معروف وخاص است همه نوع کشمش ها در کارخانه شسته شده ودوباره آنها را با دستگاه خشک کن خشک می کنند وآنها رابسته بندی می کنند .قیمت کشمش اراک خیلی نسبت به کیفیت آن مناسب است .

کشمش های اراک دارای رقم های متفاوتی است که سبز آن کیفیت وطعم لذیذی دارد .انگور های خوب برای تهیه کشمش استفاده می شود .برای کشمش سبز ارگانیک باید از انگوری استفاده کنیم که هیچ گونه مواد وسم شیمیایی استفاده نشده است در کشمش قندی موجود است که برای دهان ودندان مفیداست بعضی از کشاورزان اراک برای خشک کردن کشمش از تیزاب استفاده می کنند ،که زود تر خشک کشمش خشک شود که باران نبارد کشمش خراب شود .این نوع کشمش ها را به کشور های همسایه صا در می کنند .

عرضه کننده کشمش سبز اراک

عرضه کننده کشمش سبز اراک قیمت انواع کشمش ها را باید از مرکز خرید پرسید کشمش ارگانیک یکی از کشمش های کم هزینه است .

خشک کردن کشمش سه نوع دارد کشمشی که در زیر نور آفتاب خشک می شود که بیشتر به کمش پلویی می گویند وکشمشی که بادود گوگرد خشک می شوند کشمش زرد می گویند وکشمشی که در سایه خشک می شود که به آن کشمش سبز می گویند انواع کشمش ها که به صورت مخلوط در انواع پلو ها طبخ می شود مثل عدس پلو،کشمش پلو با مرغ ،ودسالاد های مختلف استفاده می کنیم به خاطر این که کشمش باعث کاهش سردی سالاد می شود وطعم خوبی به سالاد می بخشد. کشمش سبز یکی از گران ترین کشمش ها است.