مرجع فروش کشمش تیزابی کارتونی کاشمر

کشمش تیزابی کاشمر در استان کاشمر تولید می شود .کشمش از انگور خشک شده به دست می آید و استان کاشمر به دلیل آب و هوایی که دارد مکان مناسبی برای رشد انگور است .کشمش ها رنگ های مختلفی دارند که رنگ های قهوه ای آن برای غذا استفاده می شود ،به این نوع از کشمش ها ،کشمش پلویی می گویند .

نوع دیگری از کشمش ها وجود دارد که رنگ آن ها زرد است که بیش تر در خراسان رضوی وجود دارد که همراه با نخود هست و به عنوان سوغاتی خریداری می شود و بعض از مواقع کنار چای هم مصرف می شود .

مرجع فروش کشمش تیزابی کارتونی کاشمر

مدت زمان لازم برای خشک شدن کشمش تیزابی

مدت زمان لازم برای خشک شدن کشمش تیزابی کشمش تیزابی کارتونی همان طور که از اسم آن مشخص است بعد از خشک شدن ،آن ها را داخل کارتون قرار می دهند .برای خشک کردن انگور باید نکاتی را توجه کنیم اولین نکته این است که انگور ها بیش از اندازه خشک شوند دیگر قابل استفاده نیستند و فاسد می شوند .روش خشک کردن انگور ها به روش سنتی به این صورت است که زمان برداشت انگور ها ،انگور ها برداشته می شوند ،شسته و تمیز می شوند .

حال انگور ها را درون سینی یا ظرفی که گرد باشد و سطح آن صاف باشد قرار داده .انگور ها را زیر نور خورشید قرار می دهیم اما نه به طور مستقیم که باعث خراب شدن انگور ها و کرم خوردگی آن ها می شود .انگور ها را روی سطح صاف و گرد قرار می دهیم روی آن پارچه ای که روزنه های ریزی دارند ،روی انگور ها می گذاریم حال انگور ها را زیر نور آفتاب قرار می دهیم .این کار ها بیش تر در فصل تابستان انجام می گیرد که نور خوشید به خوبی وجود دارد .

زمان مناسب برای خشک کردن انگور ها و تبدیل آن ها به کشمش در فصل تابستان بستگی به دمای هوا دارد ،اگر دمای هوا را معمول در نظر بگیریم معمولا بین دو هفته تا سه هفته زمان مناسبی برای تبدیل به کشمش است .اگر زمان بیش تری بیرون باشد باعث خراب شدن انگور ها می شود .

پخش کنندگان کشمش تیزابی درجه یک در کاشمر

پخش کنندگان کشمش تیزابی درجه یک در کاشمر خشک کردن انگور به روش صنعتی وجود دارد که در کار خانه ها انجام می شود ،به دلیل مجهز بودن وسایل کار خانه ،تمیز بودن وسایل ها ،طعم خوبی که کشمش ها دارند و از همه مهم تر سالم بودن این ماده قندی کشور های زیادی خواهان این ماده غذایی و قندی هستند .پخش کشمش کاشمر مقدار زیادی سالانه انجام می شود و به کشور ها صادر می شود از جمله کشور های آسیایی .همین صادرات کشمش به بقیه کشور ها باعث به وجود آمدن اشتغال شده است .