مرکز خرید کشمش تیزابی صادراتی

کشمش همان انگور خشک شده است. سرشار از آهن،پتاسیم،کلسیم و ویتامین های گروه Bمی باشد .کشمش دارای خواص آنتی اکسیدان است و از تخریب سلول ها جلو گیری می کند کشمش میوه رسیده وخشک انگور است که با توجه به نوع انگور،روش وشرایط خشک کردن و مواد افزودنی مجاز موجود در آن به نام های مختلفی در بازار به فروش می رسد. کشمش تیزابی صادراتی یکی از مرغوب ترین نوع کشمش است .مرکز خرید کشمش تیزابی صادراتی این محصول با کیفیت عالی عرضه می گردد.

مرکز خرید کشمش تیزابی صادراتی

از کجا کشمش تیزابی تهیه کنیم؟

از کجا کشمش تیزابی تهیه کنیم؟ در گذشته انگورها را در زیر زمین خانه ها آویزان می کردند تا خشک شود که به عنوان روش سنتی شناخته می شود.امروزه روش ها متعددی رابرای این کاراستفاده می شود.کشمش به سه دسته آفتابی، تیزابی و انگوری تقسیم می شود.

یکی از روش ها استفاده از تیزاب می باشد. تیزاب از محلول های قلیایی مجاز استفاده می شود . تیزاب باعث می شود در کوتاه ترین زمان انگور ها به کشمش تبدیل شود علاوه بر این با کمک تیزاب کشمش، دانه های کشمش درشت و با رنگ خوب داریم .وهمچنین حضور حشرات در اطراف آن کمتر خواهد بود.در بازار ۲نوع دانه دار و بی دانه نیز موجود می باشدکه بستگی به نوع انگور می باشد.

از ویژگی های کشمش

  • کشمش تیزابی سطحی براق و چرب دارد که با این خصوصیات به سادگی آن را از سایر کشمش ها می توان تشخیص داد.
  • رنگ آن زرد یا قهوه ای روشن می باشد .کشمش تیزابی در دونوع دانه دار و بی دانه با توجه به نوع انگور متفاوت می باشد.
  • کشمش تیزابی نرم و پر آب تر است.
  • طعم کشمش تیزاب با دیگر کشمش ها فرق دارد.
  • باشستن کشمش تیزاب روی آب لایه روغن می ماند.
  • بهداشتی تر است.

سفارش عمده کمش تیزابی صاراتی

سفارش عمده کمش تیزابی صاراتی یکی از بهترین کشمش های که در ایران مناسب برای صادرات می باشد کشمش تیزابی است این نوع کشمش به دو علت صادر می شود .

  • میزان موجودی آن بالا است.
  • به علت استفاده از مایع تیزاب و دود گوگرد تاریخ انقضای بیشتری دارد و انبار داری آن بسیار راحت می باشد.

کشور ایران به دلیل آب و هوای مناسب تولید عمده کشمش را به خود اختصاص داده است سالانه مقدار زیادی از کشمش تیزابی ممتاز به کشور های خارج صادر می شود و از رونق اختصادی خوبی برخور دار است.

در هنگام خرید کشمش از نوع بسته بندی شده و بهداشتی آن خریداری کنیدو پیش از مصرف آن را باآب شست وشوی دهید.

برای سفارش عمده کشمش تیزابی صادراتی می توانید به سایت های اینترنتی مراجعه کنید ودر کمترین زمان و هزینه این محصول با کیفیت را سفارش دهید.همچنین می توانید قبل از سفارش کشمش صادراتی از قیمت روز آن مطلع شوید.