مرکز خرید کشمش پلویی افتابی

کشمش پلویی افتابی با شیوه های کاملاً ارگانیک و بدون هیچ ماده افزودنی تولید می شود که سبب حفظ طعم اولیه انگور در این محصول شده است. از سوی دیگر میزان تقاضا برای خرید ارقام افتابی انواع کشمش پلویی سبب شده تا عده زیادی در این صنعت مشغول تولید شوند. با توجه به گسترش مرکز و فروشگاه های عرضه، بهترین روش برای خرید کشمش های درجه یک چیست؟

مرکز خرید کشمش پلویی افتابی

اموزش تولید کشمش پلویی

اموزش تولید کشمش پلویی تولید کشمش به روش افتابی یکی از ساده ترین و در عین حال زمانبرترین شیوه های تولید این محصول است. برای این منظور بعد از برداشت انگورهای بی دانه و کاملاً رسیده از مزارع آنها در حوضچه های مخصوص به روش غرق آبی شستشو می دهد.

انگور تازه نباید مدت زمان زیادی در آب بماند چرا که بافت اولیه خود را از دست می دهد. بعد از آبکش کردن انگورها اجازه می دهند تا آب آنها کاملاً خشک شود. در مرحله بعدی انگورها را در انبارهای مخصوص از طناب های نخی و ضخیم آویزان می کنند تا با تابش نور آفتاب در طول روز و به مرور زمان خشک شوند.

در برخی از مناطق کشور نیز انگورها را بر روی پارچه های نخی و بر روی پشت بام پهن می کنند تا در مدت زمان کوتاه تری، خشک و به کشمش تبدیل شوند. جلوگیری از خراب شدن انگور با جابجا کردن آنها به صورت مداوم اهمیت زیادی در خشک شدن همزمان آنها دارد.

نکته مهم اینکه انواع کشمش پلویی ریز و درشت نباید بیش از اندازه خشک شوند و آب میان بافتی آنها کاملاً گرفته شود. داشتن بافتی نرم و در عین حال بدون ناخالصی از فاکتورهای کیفی این محصولات به شمار می آیند.

مرکز عرضه کشمش پلویی آفتابی

مرکز عرضه کشمش پلویی آفتابی عرضه کشمش پلویی افتابی به صورت فله ای و بسته بندی صورت می گیرد که هر کدام نرخ فروش و درجات کیفی متفاوتی دارند. هر چقدر که کیفیت انگور بکار رفته در تولید این محصولات بهتر باشد به همان میزان نیز کشمش تولیدی بافت مرغوب تری خواهد داشت.

بدون شک حجم تولید و شیوه های فرآوری نقش بسزایی در قیمت تعیین هر کیلو از کشمش های تولیدی دارند. قیمت روز انگور تازه از دیگر عوامل تعیین کننده نرخ کشمش پلویی در بازار است. این روزها استعلام قیمت و امکان سفارش خرید عمده با شیوه های آنلاین مزیت هایی را برای خریداران ایجاد کرده است.

با توجه به گستردگی تقاضا و حجم تولیدات، امکان خرید آنلاین می تواند منجر به تهیه انواع کشمش پلویی به صورت مستقیم از تولید کننده و افزایش حاشیه سود فعالین شود. برای این منظور نمایندگان این مرکز به عنوان بزرگترین بازار تولیدی کشمش های ارگانیک آماده تامین این محصولات با قیمت های رقابتی و ارسال به سراسر کشور هستند.