واردات انواع کشمش سبز کارتونی

به دلیل آشنایی مردم با خاصیت کشمش و تاثیر مصرف آن بر تقویت سلامتی بدن، کشمش سبز کارتونی صادراتی جایگاه خوبی در بین اکثر مردم دارد از اینرو، بازار خرید و پخش کشمش ممتاز بسیار پر رونق است و تولید کنندگان و عرضه کنندگان توانسته‌ اند درآمد خوبی از این طریق کسب نمایند و واردات انواع کشمش هم کاهش یابد.

واردات انواع کشمش سبز کارتونی

خصوصیات انواع کشمش سبز

خصوصیات انواع کشمش سبز

کشمش سبز که در شهر کاشمر تولید می شود به سبب دارا بودن کیفیت فوق العاده زیاد و سالم بودن آن دارای قیمت بیشتری نسبت به سایر کشمش های تولید شده در شهرهای دیگر دارد، این کشمش جزو سوغات شهر کاشمر محسوب می شود و استقبال زیادی از آن می گردد.

برخی از خواص کشمش سبز به شرح زیر می باشد:

  • کشمش به دلیل داشتن مقادیر زیادی از یون های پتاسیم، در جهت درمان مشکلات قلبی و کنترل آن بسیار تاثیر گذار می ‌باشد.
  • استفاده از کشمش سبز سبب بر طرف شدن فشار خون بالا است.
  • خوردن کشمش پلویی از ابتلا به سکته های مغزی و قلبی تا حد زیادی پیشگیری می کند.
  • کشمش سبز به سبب داشتن ویژگی نوروپروتکتیو، می ‌تواند خطر دچار شدن به بیماری های پارکینسون و آلزایمر را تا حد چشمگیری کاهش دهد.
  • این کشمش سبب ایجاد انرژی زایی زیاد می شود و به همین سبب افرادی که می ‌خواهند اقدام به کاهش وزن کنند، می توانند کشمش را در وعده روزانه خود قرار دهند و به صورت متعادل از آن استفاده کنند.
  • استفاده از کشمش سبب می گردد تا سطح ترشح انسولین کنترل و قند خون تنظیم گردد.
  • خوردن کشمش برای افرادی که دارای طبع سرد می باشند خیلی خاصیت دارد. برطرف کردن خستگی و تقویت کردن اعصاب تصفیه کردن خون پیشگیری از بروز پوکی استخوان
  • همچنین کشمش برای جلوگیری از پیری زودرس رفع انواع چین و چروک ها و ترک های پوستی بسیار تاثیر گذار می باشد.

فروشنده انواع کشمش سبز کارتونی

فروشنده انواع کشمش سبز کارتونی

قیمت خرید کشمش سبز کارتونی معمولا بر طبق کیفیت آن تعیین می‌شود و با آن رابطه مستقیمی دارد یعنی هرچه کیفیت کشمش بالاتر باشد قیمت آن هم بیشتر می‌شود، همچنین اگر دانه ‌های کشمش یکدست و درشت باشد مسلماً در قیمت آن تاثیر مستقیمی می‌ گذارد و قیمت بالاتر می رود.

با توجه به افزایش کیفیت کشمش های تولید شده در کشورمان در سال های اخیر، واردات کشمش سبز به طور قابل ملاحظه کاهش پیدا کرده است و این امر سبب درآمدزایی بیش از پیش تولید کنندگان و افراد فروشنده کشمش سبز شده است.

چنانچه سفارش انواع کشمش سبز تازه در حجم بالا صورت گیرد، این محصول را با قیمتی کمتر و مقرون به صرفه تر خریداری کنید، خرید کشمش باید از مراکزی که اصول بهداشتی را رعایت می کنند صورت گیرد.