پخش انواع کشمش سلطانی درجه ۱

کشمش سلطانی درجه ۱ مربوط به نوعی از کشمش می‌باشد که از انگور بیدانه تهیه می گردد و دارای رنگ روشن همراه با کیفیت عالی است این کشمش بسیار خوشمزه و دارای سایز درشت است همچنین فاقد دم نیز می باشد.

پخش کشمش سلطانی درجه یک در انواع متفاوت به صورت بسته بندی شده به شکل جزئی و کلی با قیمت مناسب همراه با کیفیت عالی به روش‌های مختلفی از سوی مرکز انجام می گیرد.

پخش انواع کشمش سلطانی درجه 1

مشخصات انواع کشمش سلطانی

مشخصات انواع کشمش سلطانی

  • کشمش سلطانی فاقد هسته می باشد زیرا برای تهیه کردن آن از انگورهای بدون دانه استفاده می‌کنند.
  • به سبب اینکه برای تولید این نوع از کشمش از ماده تیزاب استفاده می‌کنند و رنگ آن روشن می باشد.
  • مزه کشمش سلطانی بسیار مناسب است زیرا آن را از انگور های سالم بدون خرابی در محیطی کاملا بهداشتی تهیه می کنند.
  • کاملاً تمیز شده هستند و دم در این نوع از کشمش وجود ندارد و البته مواد اضافه دیگر مانند شاخ و برگ در بین این انواع از کشمش وجود ندارد.
  • سایز انواع کشمش سلطانی نیز بسیار درشت است.
  • بافت نرم همراه با رطوبت مناسب از دیگر مشخصات کشمش سلطانی می باشد که دارای ماندگاری بالایی است بدون اینکه در کیفیت آن از نظر رنگ و مزه تغییری به وجود بیاید.

تمامی موارد ذکر شده از جمله مشخصات کشمش سلطانی محسوب می شوند و البته خوب است بدانید که انواع این کشمش دارای رنگ روشن و تیره هستند و همیشه انواعی از آنکه دارای رنگ روشن تری هستند دارای قیمت بالاتری می باشند زیرا از انگورهای تازه و با کیفیت تری برای تولید آنها استفاده شده است.

برای تولید کردن کشمش از ماده تیزاب استفاده می‌کنند به همین دلیل بعد از تهیه شدن در صورت نگهداری مناسب از آنها به طور قطعی دارای ماندگاری بلندمدتی خواهند بود و به خاطر کیفیت ظاهری بسیار خوبی که دارد امروزه به عنوان کشمش صادراتی طرفداران فراوانی دارد.

قیمت ارزان کشمش سلطانی درجه ۱

قیمت ارزان کشمش سلطانی درجه 1 قیمت کشمش سلطانی درجه یک بستگی به سطح کیفیت آن و همین طور میزان تولید سالانه و روش عرضه شدن آن دارد بنابراین نمی‌توان برای آن قیمت ثابت و پایه در تمام طول سال در نظر گرفت چرا که قیمت آن همواره دارای نوسان می باشد.

البته خوب است بدانید که نوع بسته بندی این کشمش و فله ای دارای دو قیمت متفاوت هستند به همین دلیل انواع فله آن دارای قیمت ارزان‌تری می باشد اگر هم این محصول را به روش مستقیم در مقدار عمده از تولیدی آن تهیه کنیم قطعاً بابت خرید آن هزینه کمتری را پرداخت خواهیم کرد زیرا در این روش افراد واسطه و دلال وجود ندارد بنابراین کشمش با قیمتی واقعی و این حرفا تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار داده می‌شود.