پخش کننده کشمش پلویی افتابی درجه یک

کشمش پلویی آفتابی از خوشمزه ترین و پرکاربردترین انواع خشکبار به حساب می آید که در بازار محصولات غذایی کشورمان جایگاه ویژه ای دارد. پخش کننده معتبر کشمش پلویی افتابی درجه یک با ارائه بهترین انواع آن به روش های حضوری و اینترنتی در تمام نقاط ایران در حال فعالیت است. این مجموعه با هدف ارتقاء سطح سلامت جامعه، این محصول را با بهترین کیفیت و در بسته بندی های بهداشتی همراه با قیمتهای ارزان به فروش می رساند.

پخش کننده کشمش پلویی افتابی درجه یک

طرز تهیه کشمش پلو با مرغ شکم پر

طرز تهیه کشمش پلو با مرغ شکم پر همان طور که می دانید ایرانیان از گذشته بسیار دور تا امروز از نظر پخت غذاهای خوشمزه و با کیفیت، در دنیا شناخته می شوند. بهره بردن از مواد غذایی تازه و متنوع و همچنین رعایت اصول لازم در این زمینه باعث شده که غذاهای ایرانی در صدر خوشمزه ترین خوراکی ها محسوب گردند‌. کشمش پلو و مرغ شکم پر از بهترین انواع غذاهای ایرانی به حساب می آیند که علاوه بر طعم و مزه دلپذیر سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مفید می باشد.

در این مطلب می خواهیم شما عزیزان را با روش تهیه کشمش پلو و مرغ شکم پر آشنا کنیم :

  • در اولین مرحله به طبخ مرغ شکم پر می پردازیم و برای این کار مرغ درسته را همراه با مقداری پیاز، سیر و ادویه آماده می نماییم.
  • توجه داشته باشید که داخل شکم مرغ کاملا پاک و شسته شده باشد.
  • برای تهیه محتویات داخل آن نیز بهتر است از فلفل دلمه ای، تکه های گوجه فرنگی، هویج خرد شده، سیر، پیاز، زنجبیل، زعفران و انواع ادویه بهره برد.
  • این مواد را با حرارت کم و همراه با روغن یا کره تفت می دهیم و سپس آنها را درون شکم مرغ قرار داده و پوست مرغ با استفاده از نخ و سوزن میدوزیم.
  • سپس بر روی مرغ مورد نظر نیز زعفران و کره مالیده و مقداری آبلیمو به آن اضافه کرده و درون فر با درجه ۲۰۰ سانتی گراد قرار می دهیم.
  • مدت زمان برای پخت مرغ و محتویات درون آن در حدود یک و نیم تا دو ساعت می باشد.
  • همزمان با این کار، اقدام به پخت برنج به صورت آبکشی و همچنین تفت دادن کشمش خیس خورده همراه با پیاز و زعفران می نماییم.
  • پس از پخته شدن برنج و آماده شدن کشمش ها و همچنین پخته شدن مرغ اقدام به سرو و مصرف آنها می نماییم.

خرید بدون واسطه کشمش پلویی افتابی

خرید بدون واسطه کشمش پلویی افتابی برای خرید کشمش آفتابی پلویی درجه یک می توانید از خرید همین سایت اینترنتی معتبر و بی سابقه اقدام نمایید. این مجموعه با ارائه تازه ترین و با کیفیت ترین کشمش ها به صورت بسته بندی و فله توانسته رضایت داخلی و خارجی را جلب نماید. عرضه این محصولات به صورت کاملا بهداشتی همراه با قیمتهای ارزان باعث شده تمام اقشار جامعه با شرایط مالی مختلف بتوانند برای تهیه آن اقدام کنند.