مرکز توزیع کشمش سبز عمده در مشهد

یکی از محصولات پرمصرف و متداول در فروش، کشمش می باشد که در چند رنگ و سایز با توجه به نوع انگور آن تولید و به بازار عرضه می شود، کشمش سبز یکی از انواع کشمش ها است که به صورت بسته بندی و عمده و کیلویی به فروش می رسد. مرکز توزیع کشمش سبز عمده در مشهد این محصول را در تناژ های حجمی مختلف و در برند های تولیدی آن را به سراسر کشور و مراکز فروش عرضه و پخش می کند.

مرکز توزیع کشمش سبز عمده در مشهد

اطلاعاتی مختصر درباره کشمش سبز پیکامی

اطلاعاتی مختصر درباره کشمش سبز پیکامی یکی از انواع انگور ها به انگور پیکامی معروفیت دارد که کشمش آن نیز به همین نام در بازار به فروش می رسد این انگور از نظر طعم شیرین و زود رس بودن و کیفیت بالا بی نظیر و بسیار پرطرفدار و پرفروش است و کشمش آن نیز از این قاعده مستثنا نیست. کشمش پیکامی سبز رنگ، شیرین مزه و با کیفیت است و شمایل آن کشیده و گوشتی است به این محصول هم کشمش سبز و هم کشمش طلایی می گویند.

کشمش پیکامی در صادرات یکی از گزینه های تجاری و پر رونق است که کشورهای دیگر برای آن سر و دست می شکنند و در سه نوع سبز و زرد و قلمی خود صادر می شود، این انگور کشیده و بلند است و هسته ندارد و کشمشی منحصر بفرد و خوشمزه می باشد ولی در بین این سه نوع کشمش سبز پیکامی عمده بیشترین میزان صادرات را به خود اختصاص داده است و درآمد سودآوری برای کشور می باشد.

درشتی و کشیده بودن این کشمش گاهی به سه سانتی متر نیز می رسد و سرشار از انواع ویتامین است و مصرف آن در طول روز برای کاهش فشار خون، رفع کم خونی، بهبود و جلوگیری از درد های استخوانی، پیشگیری از سرطان و جریان خون بهتر در رگ ها و بهبود مشکلات سیستم گوارشی و معده بسیار موثر و مفید است پس این محصول خوشمزه و شیرین را در طول روز فراموش نکنید و میل کنید.

با توجه به وجود تاکستان های انگور در کشور حدود یک چهارم انگورهای کشور صرف مصرف تازه این میوه خوشمزه می شود و حدود سه چهارم این محصول به کشمش تبدیل می شود. یکی از شهرهای کشت با کیفیت انگور مشهد است، به طور کلی استان خراسان دارای تاکستان های انگور بسیاری می باشد که با توجه به درجه کیفی اعلا هم در سطح استان و هم در کل کشور بسیار پرمصرف و پر خرید است.

فروش بدون واسطه کشمش سبز اعلا عمده

فروش بدون واسطه کشمش سبز اعلا عمده فروش کشمش پیکامی سبز در کیفیت اعلا و به صورت عمده، بدون واسطه و با قیمت کمتر به فروش می رسد. کشمش ها در انواع خود به بازار روانه می شوند و به صورت عمده و در بسته بندی های سه تا ۱۰ کیلویی به فروش می رسند. از انواع کشمش تولید شده از انگور در استان خراسان باید به کشمش سبز، کشمش زرد و مویز اشاره کرد که هر کدام مشتریان زیادی با توجه به کیفیت خوب خود به خود جذب کرده اند.